Blødninger. Time på sykehus i morgen*opdatert*

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Helt siden natt til fredag har jeg fått blod på papiret(lyse rosa/ brunt) om jeg tar det litt opp i sjeden. Ikke noe i trusa, eller bare når jeg tørker etter dobesøk. Fremdeles gravid symtomer. Får nok reise ta nye hcg prøver til uken. Holder motet oppe, men ifht protein s mangel er jo faren for å miste større! Ringte sykehuset jeg, og hun satt meg opp på time i morgen! Spent men forbredt på det værste.. Så kan jeg heller få en overraskelse:)) Ja, da er jeg ferdig.. På ul kunne de kun se en foster sekk. Men var visst ikke vanlig se noe på uke 5 sa hun.Men kunne jo også hende den var tom da. Fikk ny ul time neste mandag.

Uff, så trist! Det er alltid skummelt med blødning, men det trenger ikke å bety at noe er galt heldigvis! Jeg krysser fingrene for at alt er som det skal:)

off vet hvor vondt du har det no.. håper på at du får positivt svar i morga...

tusen takk jenter:) om det går galt, så er d jo no galt med embryoet, helt greit det! Tiden går jo fort til å morgen tidlig:)) Min sterke side er at jeg ser noe positivt i nesten alt som er negativt:))

Lykke til i morgen :) det er jo en bra egenskap de da, å tenke posetivt :)

heisann. *Sniker litt *

Jeg har også høy protein-s mangel.

Når jeg fant ut jeg var graid med lillemor, så ble jeg satt på klexane sprøyter med en gang.

Fikk goså litt sånn rosa blødning som du forklarer her,
men ingen ting var galt. Kjeden blir jo veldig følsom under svangerskap, å når man også går på blodfortynnene samtidig, så vil det vises å merkes mye mer ;)

Så jeg krysser fingre for deg, for at alt er bra.
Noen jeg tror er :)
Klemmer til deg.
p.s. hold av en plass til meg her inne, skal teste om 5- dager :)

Tina pusen skrev:
heisann. *Sniker litt *

Når jeg fant ut jeg var graid med lillemor, så ble jeg satt på klexane sprøyter med en gang.

men ingen ting var galt. Kjeden blir jo veldig følsom under svangerskap, å når man også går på blodfortynnene samtidig, så vil det vises å merkes mye mer ;)

Klemmer til deg.

Takk for gode ord:)) ja, håper jo det er uskyldig da.. Ja går på fragmin! Masse lykke til, kjempe spennende m testing da;) håper det blir en positiv test:))

snart2barnsmor-12 skrev:

Tina pusen skrev:
heisann. *Sniker litt *

Klemmer til deg.

Takk for gode ord:)) ja, håper jo det er uskyldig da.. Ja går på fragmin! Masse lykke til, kjempe spennende m testing da;) håper det blir en positiv test:))

Tusen takk for det :D

Håper på positiv tilbakemelding fra deg da :D

Her må jeg også gå på Marevan resten av livet, så blir nok tett oppfølging på meg neste svangerskap. Må kunn gå på klexane da, så gruer meg litt men.

Jeg trenger ikke bruke blodfortynnende hele tiden da. Men du har kanskje hatt blodpropp? Satte inj sist og, ubehagelig, men nødvendig. Nei nå er det natta, og opp kl 7 for å reise på sykehuset:))

Lykke til på sykehuset, ser frem til oppdatering! :o)

snart2barnsmor-12 skrev:
Jeg trenger ikke bruke blodfortynnende hele tiden da. Men du har kanskje hatt blodpropp? Satte inj sist og, ubehagelig, men nødvendig. Nei nå er det natta, og opp kl 7 for å reise på sykehuset:))

God Morgen. Nå er jeg spent på oppdatering :D :D

XXXX Alt jeg har for deg.

Ja jeg har hatt 2 lungeembolier (Blodpropper)
I lunga etter jeg fikk velsa. fik kdem over 2 mnd. Så var en veldig tøff barsel tid for  å si det sånn.

Men nok om meg.
Håper det gikk bra i dag?

Synd dem ikke kunne se noe enda :(

Krysser fingre for at du ser en liten spire til mandag, å at symptomer kommer løpende på, som en bekreftelse på at alt er som det skal :)

Masse klemmer din vei :D

da tok jeg ny test og den var veldig positiv. Reiser til legen min nå og tar ny hcg prøve for å se om den har steget:) takk for støtte jenter:))

Så bra at testen ble positiv da! Håper at spiren din sitter godt ! Krysser fingre for deg, og sender mange gode tanker! :-)

etter sykehusbesøk har jeg ikke blød noe mer, hvertfall ikke til nå. Har fremdeles super ømme pupper, murringer og suuper trøtt, så holder en knapp på gravid enda:)

Back
Topp