Blødninger tidlig

Br82

Blir kjent med forumet
Til dere som har hatt spotting eller eventuelt små blødninger tidlig i svangerskapet. Har dere fått henvisning til ultralyd hos legen, eller har dere bare fått målt hcg nivået? Er i uke 6+2 nå, å har hatt ett par episoder med brunt blod med noen dagers mellomrom.. Å rosa utflod mellom de dagene. Skal til legen i morgen, å lurer bare på hva jeg kan forvente.
 
Det kommer helt an på fastlegen din det. Veldig variasjon. Så lenge du ikke har smerter vil jeg tro du i beste fall får måling av hcg. Mest sannsynlig får du beskjed om at det er normalt og at du må se det an fordi de ikke gjør noe så tidlig.
 
Hadde varierende blødning i ca 6 uker , fikk målt hcg 5 ganger, og to tidlig ultralyd i uke 6 og i uke 9 legen selv som foreslo dette
 
Til dere som har hatt spotting eller eventuelt små blødninger tidlig i svangerskapet. Har dere fått henvisning til ultralyd hos legen, eller har dere bare fått målt hcg nivået? Er i uke 6+2 nå, å har hatt ett par episoder med brunt blod med noen dagers mellomrom.. Å rosa utflod mellom de dagene. Skal til legen i morgen, å lurer bare på hva jeg kan forvente.

Jeg hadde noe lignende i uke 11-12, fikk da henvisning til ultralyd etter en uke med brun utflod. Hvis du ber direkte om en henvisning fordi du er bekymret så vil jeg tro at de fleste leger vil gi deg det. Lykke til!
 
Back
Topp