Blødninger tidlig i svangerskap

SillyDilly

Forumet er livet
Jeg kjenner en som har mistet i sommer, og da begynte hun å blø brunt blod ca 1 uke før hun mistet, og nå er hun gravid igjen 4+5, og begynner å blø brunt blod igjen - kommer kun på papiret når hun tørker seg. Noen fler som har hatt det sånn? Er det noen måter man kan sjekke dette på så tidlig i svangerskapet? Ul ser vell ikke noe?

jeg var ålaget med blødninger frem til uke 12.. alt fra litt brunt, til mye brundt til en del rent blod.. men alt var bra.. dro på ul.. privat og fikk innveldig ul.. men det var litt senere.. kan jo ringe å høre, det kan jo hende de ser no[:)]

jeg hadde litt lysebrun utflod, men ikke før uke 7, og da var alt helt i orden.[:)] Legen sa til meg at før man har komt til uke 5 så kan det være man får mensen som vanlig, at egget ikke fester seg og heller kommer ut i en forsinket mens, og at det da er en kjemisk.. altså at egget streifer livmoren og man får positiv test, men at før man er komt forbi uke 5 så gjør de ingenting fordi er så mange befruktede egg som ikke blir til graviditet....

men det er min lege da[:)] kan jo hende hennes er så snill at han sender henne på ultralyd om en stund, vet ikke hvor tidlig de kan se noe der[:)]

Jeg blødde fra uke 7 til uke 12 når jeg gikk med nr 2. Det var som om det skulle vært mens sammenhengende de ukene.
Alt gikk bare bra [:)]

ORIGINAL: Sillien

jeg hadde litt lysebrun utflod, men ikke før uke 7, og da var alt helt i orden.[:)] Legen sa til meg at før man har komt til uke 5 så kan det være man får mensen som vanlig, at egget ikke fester seg og heller kommer ut i en forsinket mens, og at det da er en kjemisk.. altså at egget streifer livmoren og man får positiv test, men at før man er komt forbi uke 5 så gjør de ingenting fordi er så mange befruktede egg som ikke blir til graviditet....

men det er min lege da[:)] kan jo hende hennes er så snill at han sender henne på ultralyd om en stund, vet ikke hvor tidlig de kan se noe der[:)]

Hmm, kanskje det er dette det er - håper ikke det! Huff! Men, når hun skal til legen så er hun jo 5 uker på vei da, så håper de kan gi henne noen svar! Sikkert ikke noe morsomt å gå sånn å være redd.

Tusen takk for svar alle sammen!

Back
Topp