mrs.g
Glad i forumet
Da har jeg begynt å blø litt igjen, etter 10-12 dager uten noe blødninger. Har prøvd å regne litt på det, og det virker som om blødningene følger den gamle syklusen min. Jeg pleide alltid å spotte helt fra eggløsning til jeg fikk mensen. Det samme gjør jeg nå (sjekket med fertility friend-appen jeg brukte under prøvingen, og jeg skulle hatt eggløsning i går). Sist måned spottet jeg i 2 uker før jeg fikk en litt kraftigere blødning et par dager, og deretter ingen blødning i 10-12 dager.
Er det normalt at noen følger blødningssyklusen sin fra før man ble gravid? Det er jo litt fascinerende også, for jeg har nesten ingen symptomer. Hadde det ikke vært for at jeg 3 ganger har sett lille bønna på tul-skjermen, så hadde jeg jo ikke hatt aning om at jeg var gravid! Blør jo selvsagt mindre enn en mens, men har hatt veldig sparsommelige menstruasjoner tidligere også, så tror ikke jeg ville reagert!
Er det normalt at noen følger blødningssyklusen sin fra før man ble gravid? Det er jo litt fascinerende også, for jeg har nesten ingen symptomer. Hadde det ikke vært for at jeg 3 ganger har sett lille bønna på tul-skjermen, så hadde jeg jo ikke hatt aning om at jeg var gravid! Blør jo selvsagt mindre enn en mens, men har hatt veldig sparsommelige menstruasjoner tidligere også, så tror ikke jeg ville reagert!