Blødninger sent i svangerskapet. Normalt ?

Mamma23 & Jentene

Andre møte med forumet
Heisann!

I dag, litt tidligere på dagen fikk jeg vondt i magen. Nederst i venstre del, for og være nøyaktig. Det føltes veldig ut som jeg hadde fått en strekk der, men jeg vet at det ikke var strekk. Jeg måtte etterhvert på do, og oppdaget til min forskrekkelse at jeg hadde blødd litt! Det var ikke kjempe mye, og heller ikke friskt blod. Det var mer utflodlignende mørke brunt, litt tykt blodlignende saker (beklager detaljer).  Noen som vet hva dette kan være, og er det normalt?  Jeg blødde aldri noe som helst i mitt forige svangerskap, så dette er ukjent for meg. Det skal også sies at jeg de 2 siste ukene har begynt og bli dårlig igjen (var det 4 første måndene). Og jeg har kastet opp 2 ganger, og er av og til kvalm og i uvel form. .

Noen som har opplevd lignende, eller som vet hva det kan komme av at jeg har blødd litt i dag? Er litt småbekymret her nå.. huff..

jeg blødde litt gjennom hele svangerskapet å de fant ut at jeg hadde veldig ømfintlig livmorhals som blødde for ingenting..... men kan jo så klart være andre ting med deg da men det kan nå være en grunn kanskje [:)]

Blødde du friskt blod da, eller sånn som meg, litt utflodlignende mørkebrunt blodlignende saker?

Jeg hadde slike blødninger i ca uke 16, men det ga seg. Hos meg var det morkaka som lå foran åpningen.

Jeg ville ringt legen/jordmor/føden med en gang. Bedre en gang for mye enn en for lite. Gå i hvert fall ikke å vær bekymret uten å sjekke det!!!

Lykke til [:D]

Jeg er førstegangsfødende og har ikke peiling, men kan det være slimproppen???

jeg blødde litt i svangerskapet, var masse på føden for å sjekke, men de fant ikke noe......  men de sa at jeg måtte ringe hver gang jeg blødde. bedre med en gang for mye enn for lite
så ring føden du og prat med de!!!!!   så slipper du å gå å tenke på iallefall!!!!

Back
Topp