Blødninger på p-pille (oralcon)

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
...eller hva den pilla heter.

Jeg fødte i august, på 6-ukerskontrollen fikk jeg skrevet ut oralcon(den pillen med minst hormoner i).

Uka før desember begynte jeg å blø sånn brunlig blod/slim. Det varte i en uke, så starta en ordentlig blødning. MASSE blod. I to uker! Dvs blødning i tre uker.

Nå de siste to ukene av januar og til og med nå blør jeg sånn brunlig slim igjen. Har starta på tredje uka med av og på brunt blod og slim på papiret. Kan gå en eller to dager uten, så kommer det litt igjen.

Har ikke tatt pause fra pillene, så er ikke mensen. Det er blødninger som bare presser igjennom.

Hva er det? Trodde tilvenning av piller skulle ta 3 mnd, så skulle kroppen ha vendt seg til de? Blir nervøs. Og vil jo ikke ha ukontrollerte blødninger sånn i tide og utide resten av tiden, uansett hvor mye/lite som kommer.

Hmm. Jeg går på cerazette og ingen mensen her. Kanskje du skulle prøve å bytte til de? De er ammevennlige [emoji4]

Hmm. Jeg går på cerazette og ingen mensen her. Kanskje du skulle prøve å bytte til de? De er ammevennlige [emoji4]

Jeg også går på cerazette (men den som er billigere, men dei sa det var akkurat det samme).

Å jeg blør hele tiden, av og på, lite også mye.. (det begynte slik etter 3 mnd med pillene) vært sann i 2 mnd no, drit lei.. haha [emoji14]

Back
Topp