Blødninger! *oppdatert*

glitter

Blir kjent med forumet

-torsdag:
Kommer fra ultralyd nå, og det ser ut til at dette har gått bra! Fikk se et lite bankende hjerte!! :-)
Legen syntes h*n rørte litt lite på seg så jeg skal tilbake til kontroll om 2 uker. Men alt bra!! Hurra!!!

Så var det min tur. Begynte i går ettermiddag med litt småblødninger uten at jeg ble så veldig bekymret, men når det ikke ga seg ble jeg redd. Ringte legevakten og ble enig om å se det an til i dag. Det har kommet litt klumper og friskt blod, men nå er det mest brunlig utflod *beklager ekle detaljer* Jeg er veldig redd for at det er en spontanabort, men har ikke hatt store smerter. Blir jo litt gal i hodet av dette, og nå føler jeg at jeg har mistet alle svangerskapssymptomene også, men vet jo ikke hva som er psykisk og hva som er reelt.. Fikk en legetime seinere i dag, så håper han kan henvise meg videre til en undersøkelse.
Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning - men har en litt dårlig magefølelse,,,

Krysser alt jeg kan for deg at dette er uskyldig!
Jeg har ikke gode erfaringer bak meg som kan muntre deg opp dessverre.
Det beste hva du kan få nå er en UL for å se om alt er bra!
Håper på det.
Klem

Lykke til med legetimen seinere i dag, krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning.. *klem*

Skjønner at du blir redd når det kommer blod og klumper.
Jeg har både dårlige og gode erfaringer med å blø i svangerskapet. To av gangene mistet jeg. Siste gangen blødde jeg flere ganger, bl.a. i uke 8 eller 10, fikk se et fint lite bankende hjerte på UL, og senere i samme svangerskap så fikk jeg en kjempesvær styrtblødning i uke 22 eller 23. Det gikk fortsatt bra med lille fosteret. Nå har jeg en frisk og aktiv gutt på snart 2 1/2 år. Jordmora lurte litt på om det kunne være en tvilling som ble støtt ut. Så det kan det jo være hos deg også.
Men det er alltid godt å få det sjekket opp hos legen. Ikke minst for psyken sin skyld.
Masse lykke til senere i dag. Håper det går bra med deg også.

Skummelt når slikt skjer. Krysser fingrene for at alt står godt til og ønsker deg masse lykke til hos legen senere i dag. Håper du får sjekket opp med en ul. Hold oss oppdatert! *stor klem*

Takk for så koselige meldinger!
Jeg var hos legen nå i dag , og ble henvist til ultralyd i morgen tidlig. Heldigvis, så får jeg vite sikkert. Det har ikke gitt seg, så jeg prøver å venne meg til tanken om at det kan være en SA - uten å miste håpet : Ønsker jo virkelig at alt er i orden....

Så bra at du har fått henvisning til ul imorgen! Men undersøkte ikke legen deg? Da jeg hadde en blødning tidligere undersøkte han meg og sa at alt så lukket og fint ut inni der, men at det blødde fra noe annet.
Ønsker deg massemassemasse lykke til imorgen!! Krysser fingre og tær for deg og spira!!!

Ønsker deg masse lykke til på ul i morgen! Håper inderlig den lille er på plass og at det hele er uskyldig. *stor klem*

Uff alltid skummelt med blødninger, men heldigvis trenger det ikke bety at noe er galt.

Håper du får gode nyheter på UL i morgen.
Du får forte deg og oppdatere oss. Når er timen?

Varmet godt med alle lykkeønskningene, og det gikk bra på UL. Fikk se et lite bankende hjerte!!

Nå er jeg bare glad!!

Så bra!! Kjempebra!

Så bra å få se bankende hjerte <3

Hurra! Så bra! :-)

glitter skrev:
Varmet godt med alle lykkeønskningene, og det gikk bra på UL. Fikk se et lite bankende hjerte!!

Nå er jeg bare glad!!

Så herlig!!!! Fantastiske nyheter!!!

Så bra

Så  godt å høre alt er ok :) Ingenting er bedre Ü

Back
Topp