Blødninger:( *oppdatering*

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023

Huff, akkurat som i drømmen jeg hadde i går natt, så blør jeg litt. Er lyserosa, ikke noe klumper og ikke noe vondt. Men siden jeg er 8uker på vei, så tror jeg ikke at det er noe anna som tilsier at dette går bra:( Legetime i morgen for å se om jeg får noe ul. Har bare ikke noe bra følelse nå.

Fikk tlf fra gyn nå, og fikk time 13:50 i dag. Så blir spennende å se hva som befinner seg inni magen. Om det er liv el ikke.

har du vondt?

jeg har hatt rosa blod i alle mine svangerskap. legen min sa at det er ikke farlig med mindre det gjør vondt eller at en blør ca like mye som en mens.. den gangen jeg faktisk mistet i uke 11+5 så blødde jeg ikke litt.. da hadde jeg kjempe vondt en dag, og pang så fosset det.. så jeg krysser fingrene for at dette går bra! lykke til i morgen.

Har ikke vondt. Men har ei venninne som blødde litt når hu var 8uker, og det stoppet opp. Men 7uker senere så blødde hu kraftig og hadde veldig vondt. Og det viste seg at fosteret var kun 8uker gammelt. Er det som bekymrer meg veldig. Så jeg skal ha Ul, uansett hva dem sier. Men kan man og ha stressblødning??

Jeg har blødd, brunt helt frem til nå, er 8 uker... Dagen etter ul uke 6+4 så blødde jeg så mye at det gikk gjennom buksa... Brun spotting hele tiden etter det, tok ny UL når jeg var 7+3 og alt var helt fint... Nå er jeg 8+3 og i går slutta det å blø... Jeg skal på ny UL om 2 dager og tror alt er fint:D

Ja, kanskje det er et lite håp da. Har sluttet å blø nå, men er så redd for at det skjer det samme med meg som venninna mi. Håper det virkelig går bra.

uff...kjenner til følelsen...jeg blødde og og trodde alt var ute....men var liv her :)
så krysser fingrene for at alt står bra til hos deg og

det er ikke en kjekk følelse. håper du får et positivt svar i morgen:)

Jeg blødde i uke 9 sist gang, men da var alt fint. Det endte med en MA seinere, men fostereg haddd dødd i ukd 12, og da hadde jeg ikke blødninger. Tror det kan gå veldih bra for deg, jeg, men bra å få sjekka det. Masse lykke til fra meg!

Lyserosa uten smerter er ikke noe å bekymre seg for. Kanskje det er så uskyldig som litt blod fra en rift etter sex? Vi er mye mer sensitive der nede nå og kan lett få f.eks rifter.

Krysser fingrene for at alt går bra:)

Ja, vi hadde litt kos i går kveld:P  så kanskje det har noe forbinnelse med det. Jeg håper da det. Dem fra gyn skal ringe meg i morgen, så jeg kanskje får en time og se etter at alt er bra. :)

Jeg har hatt lyserosa/lyserødt 3 ganger til nå, 7+0, 7+2 og 8+4. Alle gangene var nok pga kraftig trykking i forbindelse med dobesøk nr.2Har gått fort over alle gangene, hatt noe svak brunlig utflod i ca 1 døgns tid etterpå. Ingenting vondt. Har vært på ul 7+0 og idag 9+0, og alt er i tipp topp stand til nå<3<3:)

Har en veldig god følelse for at alt er i orden med lille i magen din!:):):)

Håper d går bra for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjorde ikke d for min del. Og til dere som sier at rosa/svak farge ved dobesøk er helt ufarlig, tar vell ikke helt rett. Jeg trodde jo d vare var uskyldig blødning, såvidt farge på papir, ingen klumper, ingen smerter =sitter her nå etter en helg på sykehus. De fant ikke liv og måtte ta utskrapning. Mener ikke å stresse noen. Vil bare si til dere som har små blødninger; sjekk d opp!

Det er jo snakk om at det vanligvis er uskyldig. Ut fra min erfaring kan man jo miste uten at noe virker galt også. Som at etter at man har sett et hjerte banke, er sjansen bare noen få prosent for at man skal miste. Likevel har det skjedd med flere. 

Vi må bare klamre oss til, og prøve å roe oss med statistikken over at det vanligvis går bra, selv om det dessverre er noen som er de få prosentene.

Og, som du sier, det skader jo ikke å sjekke det opp. 

Polly84 skrev:

Huff, akkurat som i drømmen jeg hadde i går natt, så blør jeg litt. Er lyserosa, ikke noe klumper og ikke noe vondt. Men siden jeg er 8uker på vei, så tror jeg ikke at det er noe anna som tilsier at dette går bra:( Legetime i morgen for å se om jeg får noe ul. Har bare ikke noe bra følelse nå.

Fikk tlf fra gyn nå, og fikk time 13:50 i dag. Så blir spennende å se hva som befinner seg inni magen. Om det er liv el ikke.

krysser fingrene for deg at det er liv :) jeg hadde og en følelse over at det var galt...men det var det ikke :)) lykke til

Hvordan har det gått i dag?

Ja, spent på hvordan det har gått med deg!

Back
Topp