Blødninger og UL

Looley

Glad i forumet
igår var jeg på UL pga jeg hadde hatt noen blødninger og de ville sjekke det ut siden jeg var så mye dårlig. Der var det liv og det lille hjerte slo , men så har jeg hatt litt små blødninger til morgen i dag også.. JEg fikk streng besjed fra både gyn og lege om å ta det mere med ro og har fått sykemelding i over en uke nå ..

Hvor stor sannsynlighet er det for abort etter vi har sett at hjerte slo igår ?

Det er jo umulig å si om deg spesifikt, men om det bare var litt blod og ikke mye og smerter, tror jeg nok det gikk bra.

Jeg hadde småblødninger 6-7 uker på vei sist. Fikk UL som viste et bankende hjerte. Ei uke senere blødde jeg friskt, rødt blod, men det ga seg. Og 8 måneder etter det igjen fødte jeg en frisk sønn.

Det er jo bare meg da, og ingen ting kan garantere at det samme gjelder noen andre, men når du så et bankende hjerte i går, og ikek har smerter og store blødninger, så er det nok stor sjangs for at det går bra, men du kan jo ringe legen?

Er jo også vanlig å blø litt etter en ul, siden dei har rota litt oppi "der".
har du sett et bankande hjerte er det et veldig godt tegn!![:D]

ORIGINAL: Superglade

Er jo også vanlig å blø litt etter en ul, siden dei har rota litt oppi "der".
har du sett et bankande hjerte er det et veldig godt tegn!![:D]

DET spørs jo om man hadde innvendig eller utvendig UL.

Jeg hadde utvendig da jeg mente jeg var 7+0, han mente 7+5, men jeg ble satt tilbake ti ca egen beregning på ordinær UL.

Jeg hadde innvendig, men er det ikke rart at blodet være kommer så langt etter ? det var bare bitte litt så kan jo være rester fra den andre da...

Jeg tror det går bra jeg...hadde masse blødninger, med klumper og hele pakken (føler jeg har nevnt dette 1000ganger nå[8D]) i mitt forrige sv.skap...truende abort, men alt gikk bra [:)]

Back
Topp