Blødninger og UL **Oppdatert**

H0112

Glad i forumet

Da har jeg vært på ul. Og det første gyn. reagerte på var de stoore eggstokkene mine. Overstimuleringa har ikke gått tilbake enda, og det var ikke rart jeg hadde vondt i magen, for de tok mye plass. Og pga de var det vanskelig å få til en ordentlig ultralyd..

Meen, vi fant en liten klump, med noe som blinka midt i. Hjertet slo i 117 slag i minuttet 

Det hadde jeg ikke regna med! Hun så også en skillevegg, så det var tydelig at det hadde vært en tvilling der, med den var vekk nå. Kanskje den som kom ut på søndag..

-------------------------------------------------------------------------------------------

Skikkelig blødninger i går(tok nødmedisiner for å stoppe det), og UL i morgen..

Timene går sakte emoticon

Uff,så trist ;( Men kan ha godt helt fint, en på mitt gamle forum fossblødde her om dagen, og på ul idag fikk hun se et bankende lite hjerte :) Og blødde selv i forrige svangerskap. Kan jeg spørre hva nødmedisin er?

Ja, håper det emoticon

Nødmedisinen er fra forsøk i utlandet. En som stopper blødningene, + en del mer østrogen og progesteron enn jeg tar til vanlig..

Lykke til i dag! Venter spent på oppdatering fra deg, og krysser fingrnee for at alt er bra med spiren din!

håper alt går bra! fossblør selv, 2 dagen i dag..for tidlig for UL da!:(
lykke til!

Takk for det! Oppdatert i HI emoticon

Så godt å høre!

(Får litt sommerfugler i magen av å tenke på at det er et lite hjerte som slår i magen min og, vi er jo like langt! :D )

Så bra at knøtte hadde holdt seg fast. :D
Da er masse bekymringer ute av værden ;)

Ååååhhh så FANTASTISK at alt gikk så bra! <3<3

Så flott at det er en sterk liten bønne inni der! <3

Fantastisk å høre at det er en liten en som klamrer seg fast i mammaen sin! :)

Så bra :) kan tenke du er letta nå :)

Så godt å høre :o)

Takk takk jenter!  

Håper h*n fortsetter å klore seg fast ja (kjennes ut som det er akkurat det h*n gjør og) 

Back
Topp