Blødninger og magesmerter

Guest
Hei! 

Våknet i dag kl 06.30 av magesmerter, sterkere enn de har pleid å være under graviditeten til nå. Ble ganske redd med en gang (har hatt en SA før, så tenkte med en gang på dette), gikk på do, ingen blod i trusa, så nedi do, der var det blod. Akuratt nå klarer jeg ikke å huske om det var mye eller lite, men jeg følte der og da at det var mye. Tok tilslutt en tampong i (har ikke bind), og gikk for å legge meg og håpte smertene og blodet ville stoppe. 10 min etter måtte jeg springe på toalettet for å spy. Og slik holdt jeg på, frem og tilbake fra sofaen til toalettet, til klokka var ca 08.30. I mellomtiden byttet jeg også en tampong, ikke fordi den var blødd igjenom, men fordi det ble ubehagelig. Jeg følte det var en del blod, og tror det var litt "klumper". Våknet igje kl 10, uten smerter og gikk på do, tok ut tampongen, den var det lite blod på og det kom ikke mer blod.

Er forberedt på at det er en SA, men siden blødningene stoppet etter så kort tid ble jeg litt usikker. Har dere et godt svar? Skal til legen, men telefonlinjene der var stengt så fikk ikke snakket med noen.

Er forresten 4+5 uker på vei.    
 
Back
Topp