Blødninger og legevakt igjen....

Lykkeknøttet <3

Betatt av forumet
Men den lille klyper seg tydeligvis fast ennå... 3,3 cm stor og hjertet slo. Fikk beskjed om at det er enten morkaka mi som lager bråk for meg eller så er det muligheter for at det kan bli en sa... Vente og se er vel resultatet av 3 timer på legevakta og lengre sykemld. Kjenner det er vanskelig å glede seg over svangerskapet, når det bare har vært stress :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da har du jo en stor og fin liten spire. Husk at det ikke er unormalt med blødninger i svangerskapet, jeg kjenner ei som hadde hyppige styrtblødninger fram til uke 16. Nå har hun en frisk og fin liten gutt :) Lykke til!!

Så godt at lille spiren klamrer seg fast, på tross av at den skremmer mor.. ❤❤

Ja i dag kjente jeg virkelig på frykten....redd, sint og fortvila... Men da jeg så den lille igjen og hadde min kjære som kjørte som en villmann fra jobben for å holde meg i hånda gjennom det hele så ble det litt lettere <3 nå ligger jeg på sofaen og tar meg i å prate med den lille om å holde seg fast der inne. Takk for alle god ord jenter, det varmer på sånne dager <3

Masse lykke til, håper det går bra for dere :)

Så bra at lille hadde det bra :) huff, skjønner det er tunge dager.. Ta det helt med ro i alle fall, og så krysser jeg fingre for at alt går bra!!

er ikke noe greit når det blir sånn. men du har fått sett hjerte på den lille, å denhar alt vokst seg til å bli over 3 cm stor :)

Så lenge den vokser og hjertet banker så er det håp:) krysser fingrene for at den er en liten fighter og at blødningene dine stopper snart.

Så bra :)
Vil ikke miste fler fra juni 2014 nå

Sent from my iPad using BV Forum

Legen trakk på smilet når hun så bilde på skjermen, så jeg tok det som en god utvikling av den lille. Men nå trenger jeg bare at blødningene skal stanse....ble ikke mye søvn i natt :(

Håper den lille fortsetter å være en fighter, og at h*n vokser seg stor og sterk! Håper alt går bra :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Back
Topp