Blødninger og HCG-måling...

Calevi

Blir kjent med forumet
Fikk blødning natt til i går, mørkebrunt blod iblandet slim(unnskyld detaljene [:'(]). Dette fortsatte i på dagen i går, ikke så mye at jeg hadde behov for truseinnlegg/bind, men nok til at jeg kjente at det rant innimellom. Kontaktet gyn.pol, de hadde ikke sjans til å gi meg UL, men jeg fikk tatt hcg-måling (97. 802) i går og ny i dag (102.408). Ser jo at tallene øker, men er det noen som vet hva de bør/skal ligge på i de ulike stadiene av svangerskapet? Hadde skikkelige tak i magen i natt, men ble ikke klok på om det var murringer eller rett og slett vanlig mageknip. Det har ikke kommet mer blod i dag, og jeg har heller ikke smerter. Blir kjempeglad om noen vet noe om hcg-nivåene eller har linker til dette. Er 9+2 uker i dag. På forhånd takk!!!! [:)]

Hei!

Vet desverre ikke hva HCG- målingen skal ligge på.
Men hadde det samme som deg med blod og slim i 2 uker.
Å det gikk bra, var på UL i slutten av de 2 ukene.

Håper det er en liten trøst hvertfall!!!

Ja, tusen takk - det er godt å høre at andre har hatt det på samme måten og at det ikke har vært noe alvorlig. Tuuuusen takk igjen, og lykke til videre!!![:)]

MASSE lykke til du også!!!![:D]

Jeg vet ikke hva tallet skal ligge på,men jeg tror at du er normal...for å si det sånn.
Jeg mistet i uke 12 og da var hcg på noen få tusen...
Så det høres ikke ut som om du trenger å bekymre deg!!!

Masse lykke til ivertfall!!!!

tror nok det er et bra tegn at hcg verdiene stiger[;)]

jeg hadde og kun noen få tusen i hcg, da jeg var 8 uker på vei..

di første månedene skal hcg stige...mye.. opptil og gjerne over 100000.. for så at det avtar å går nedover til 20000 å ligger der resten av svangerskapet..

Så du har ingenting å bekymre deg over, er kjempefine tall du har..
om d hadde gått ille, så hadde hcg rast nedover..

du er nå 9 uker, å det vil jevne seg ut..å gå ned til 20000 når du er rundt uke 12-13..[;)]

Back
Topp