Hei alle sammen!
Er 3+6 i dag, har hatt ganske sterke tester siden 10 dpo. Siste test i dag var VELDIG sterk. Men i dag tidlig fikk jeg litt brun utflod på papiret. Virker som om det har stoppet opp litt nå.. Har en god del «menssmerter» også, men det hadde jeg med førstemann også, hvor jeg fikk beskjed om at det var veldig vanlig i første trimester. Er det fortsatt håp? Er det mulig å be legen om å måle HCG? Hva ville dere ha gjort? Er så bekymret jeg, selv om jeg vet at små blødninger er veldig vanlig
Er 3+6 i dag, har hatt ganske sterke tester siden 10 dpo. Siste test i dag var VELDIG sterk. Men i dag tidlig fikk jeg litt brun utflod på papiret. Virker som om det har stoppet opp litt nå.. Har en god del «menssmerter» også, men det hadde jeg med førstemann også, hvor jeg fikk beskjed om at det var veldig vanlig i første trimester. Er det fortsatt håp? Er det mulig å be legen om å måle HCG? Hva ville dere ha gjort? Er så bekymret jeg, selv om jeg vet at små blødninger er veldig vanlig
Last edited:
De sier jo at sånt kan skje. Om det ikke kommer mer, og du tester positivt om et par dager ville jeg vel slått meg til ro med det? Du kan nok få HCG måling, men vil tro de vil at du skal vente til litt over ikm?
Håper for deg!
Er jo overhodet ikke langt på vei, men testene har vært sterke i dagevis, og føler jo nesten jeg har vært gravid i en evighet allerede siden jeg testa positivt på tirsdag....
Har i alle fall noenlunde vent meg til tanken på at jeg er gravid.. Men det må jo bare gå som det går, selv om det vil være en aldri så liten nedtur å miste.....
Så bra det ikke har kommet mer friskt blod i alle fall. Krysser fingrene for at det fortsetter sånn! Jeg mener forresten å huske at det ikke er anbefalt med tampong når man er gravid. Fare for å irritere livmortappen/infeksjonsfare. Men helt sikkert ikke farlig om du bare gjorde det én gang