Blødninger, mindre symptomer og stress....

Iroim

Elsker forumet
At det skal gå ann altså.. Opplever igjen mindre symptomer, dvs kvalme som mer eller mindre har gitt seg, pupper som ikke er ømme lenger og litt blødninger.... Og det er kun 1 uke siden jeg var på UL å så et lite hjerte banke.... Og kun 1 uke til neste UL.

Håper og tror at det går bra denne gangen, men må si at usikkerheten er der. Klarer ikke å slappe helt av. Men en trøst er å lese alt det positive inne på denne siden!

Håper dere heier på at det går bra for meg og alle andre jenter!!!!! Jeg krysser i alle fall fingrer osv.[:D]

Krysser fingrene for deg!!!
Det er jo mange som blør litt,men det trenger jo ikke være noe galt.
Dersuten har jeg lest en plass at om man først har sett et bankende hjerte tidlig i svangerskapet så er det 95 % sjanse for at al går bra selv om man opplever blødninger.

Krysser alle fingrene min for deg!!!

huff, jeg krysser armer og bein, fingre og tær for at det skal gå bra!! :)

ORIGINAL: Iroim

At det skal gå ann altså.. Opplever igjen mindre symptomer, dvs kvalme som mer eller mindre har gitt seg, pupper som ikke er ømme lenger og litt blødninger.... Og det er kun 1 uke siden jeg var på UL å så et lite hjerte banke.... Og kun 1 uke til neste UL.

Håper og tror at det går bra denne gangen, men må si at usikkerheten er der. Klarer ikke å slappe helt av. Men en trøst er å lese alt det positive inne på denne siden!

Håper dere heier på at det går bra for meg og alle andre jenter!!!!! Jeg krysser i alle fall fingrer osv.[:D]

Heia! heia! heia!heia!heia! heia! heia! heia! heia! heia!

Krysser fingre og tær for at det går bra[:D]

Kan jo hvertfall trøste deg med at de fleste (så vidt jeg har lest) kun har ømmepupper i begynnelsen.
Mine er ikke ømme lenger.
Tok en ny gravi test i går jeg, bare for å se om den fortsatt slo ut.
Mulig den slår ut hvis man akkurat har hatt en SA også, men føler selv at jeg ble litt roligere uansett.
Nå har jeg heldigvis ikke blødd så mange dager etter at jeg var på UL å så det bankende hjertet da.

MASSE MASSE MASSE LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk for all støtten. Setter virkelig pris på det!!! Stopper ikke blødningene før i kveld eller morgen, er det rett på sykehus eller til GU her i byen. Denne fruen tar ingen sjanser![;)]

Det holder jeg med deg i !!!!!!

Tenker på deg!!! Jeg hadde forlangt ul en av de nærmeste dagene, hadde ikke klart å vente en uke..... Men har selv blødd llitt en dag, men det var på grunn av irritert livmortapp.... Krysser armer og ben for deg[;)]

Krysser fingrene får at det går bra for oss alle!

Jeg har ingen problemer med å få UL når jeg måtte ønske... Så tro meg, føler jeg at jeg bør ta en UL gjør jeg det. Får støtte fra sykehus, lege og spesialist... Og famileien er der 100 prosent hele tiden. Men er ennå ikke veldig urolig. Har tro på at dette nurket holder seg godt fast!

Dette kommer til å gå bra[;)]!!!!

Krysser fingre og tær jeg også.

Sender deg en kjempeklem.[:D]

Back
Topp