blødninger i uke 6-7 :(

Cæm

Blir kjent med forumet
3 dager siden var jg på tidlig ultralyd og fikk høre 2 hjertelyder og hørte at alt var bra. I går begynte jg å blø, det var ikke bare spotting. Blødde en del. Mn ikke noe blødning foreløpig i dag. Fått ny time til ultralyd på mandag. Det kunne være en rift eller at den ene tvillingen hadde blitt støtet ut. Stressa med tanke på flere SA bak mg. Noen som har mistet en tvilling her? Og burde jg ikke blø mer om jg har mistet...:/

Uff nei, så forferdelig å gå med deg hengende over deg hele helgen. Krysser fingrene for deg. Hvor langt på vei var du igjen?

Edit: ser jo i overskriften hvor langt på vei du var.

Last edited:
Har desverre ingen erfaring på dette området.. krysser fingrene for at d ikke er noe farlig.. lykke til videre ❤

Jeg har dessverre ingen gode råd å komme med når det gjelder blødninger:(

Jeg hadde selv litt brun utflod, men kun ved toalettbesøk i uke 5-6, men aldri blødninger.
Men har hørt at det ikke er unormalt med små blødninger de første ukene, og at så lenge det ikke er knyttet opp mot smerter/ubehag og at det er klumpete/store mengder så trenger man ikke uroe seg. Men det er jo sikkert lettere sagt enn gjort.

Krysser alt jeg har for at det ikke tar seg opp og at alt skal gå bra.

Har mistet en tvilling, blødde da lite, ikke hver dag, men hver uke fra uke 9-20. Men blødninger kan jo være uskyldige også så håper jo det! Bra du får komme på ul på mandag

Back
Topp