SofieKristinesMamma
Flørter med forumet
Har lest at noen av dere har hatt blødniger i løpet av svangerskapet. Men har noen av dere opplevd blødninger i uke 15 uten smerter?
Jeg er 15 uker og begynte å blø ferskt blod i natt. Har ikke vondt og fant hjertelyden med doppler, men er utrolig redd. Noen som tror de vet hva som er grunn? Skal på sykehuset om 2 timer, men er så sinnsykt bekymret:-(
Da var jeg hjemme igjen og alt stod bra til med den lille i magen:-) Etter både utvendig og innvendig ultralyd viste det seg at morkaken ligger litt for langt nede (som en av dere nevnte) og er nok grunnen til blødningen. Lille knert i magen lå og vinket til meg mens tårene trillet. Er foreløpig sykemeldt en uke og fått streng beskjed om å ta det med ro.
Da var jeg hjemme igjen og alt stod bra til med den lille i magen:-) Etter både utvendig og innvendig ultralyd viste det seg at morkaken ligger litt for langt nede (som en av dere nevnte) og er nok grunnen til blødningen. Lille knert i magen lå og vinket til meg mens tårene trillet. Er foreløpig sykemeldt en uke og fått streng beskjed om å ta det med ro.