LilleLotus
Blir kjent med forumet
Jeg kjenner jeg har mange spørsmål knyttet til blødninger i tidlig graviditet/mulig kjemisk. Har nemlig blødd av og på, og tidvis litt lett mensaktig, siden 12/13 dpo, ganske rett etter at jeg fikk første positive test. Jeg fikk positive tester for en uke siden, og de har bare blitt sterkere. I går fikk jeg 1-2 på digital med ukeindikator, i dag fikk jeg 2-3. Tok hcg hos lege torsdag (11 dpo) og hcg var da på 12, i går (16 dpo) var den på 90. Skal ta nye prøver igjen i morgen, men det er så vanskelig å la det ligge inntil jeg får et mer entydig svar. Vet jo selvfølgelig at jeg bare må vente og se, og regner med at det går galt, men lurer likevel på om noen har noen relevante erfaringer?
Ellers lurer jeg også på om svangerskapsavbrudd før uke 5 teller med mtp habituell abort? Det er jo mye høyere risiko for at det går galt tidlig, men på den annen side må jo de som aldri kommer lenger få utredning på et eller annet tidspunkt de også? Eller?
Ellers lurer jeg også på om svangerskapsavbrudd før uke 5 teller med mtp habituell abort? Det er jo mye høyere risiko for at det går galt tidlig, men på den annen side må jo de som aldri kommer lenger få utredning på et eller annet tidspunkt de også? Eller?