blødninger i svangerskapet

tippetue

Forumet er livet
 ei på legevakta sa til meg i dag at det er vanlig å ha blødninger i svangerskapet å at 30% har det.

spørsmålet mitt blir vel da,

HADDE DU BLØDNINGER I SVANGERSKAPET,UTEN AT DET GIKK GALT?
OG HVORDAN VAR DE??

noen som kan forklare hvordan blødningen var??

liveredd her!!![:(]

Ja, jeg hadde blødninger i flere dager, så jeg trodde jeg hadde mensen[;)] Fant bare ut ved en tilfeldighet at jeg var gravid hos legen (var i uke 8 eller 9)

Jeg hadde 7 fra uke 9 til 19 og den ene var så karftig at det var blod over alt.

det førte til at vanne mitt gikk i uke 22 og Ole Martin kom i uke 28

ja kom litt rosa på papiret på fredag,å i dag kom det en del mørkerødt blod, som ikke varte så lenge.men faen dette er ikke gøy, for har ikke noe spesielt vondt heller, men veldig annspent nå...

det som er er  jo at legen ikke vil gjøre noe, sier bare jeg må slappe av, hva faen hjelper det,klarer ikke å slappe av er liveredd jo......vil så gjerne vite om det fortsatt er liv der!!!

Hadde det i førsten dette svangerskapet. De stoppet da jeg sluttet å røyke, men det fungerte ikke første gangen, for da mistet jeg allikevel.

Jeg ble veldig redd denne gangen også, fordi det liknet de abortblødningene jeg har hatt før. Var litt som de siste dagene under mens, liksom. Kanskje jeg hadde det de kaller hormonell svangerskapsmens. Det er visst ganske vanlig, har jeg hørt.

Sånn var det med meg, iaf... ;)

ja kan ligne siste dagene med mens, litt mørke rødt brun alktig,men ga seg jo fort...men redd det kommer igjen da.

Jeg hadde sporblødning da egget festet seg. Ikke noe jeg ble nervøs av, for jeg har opplevd en SA og det kunne ikke sammenliknes i mengde, varighet eller farge...

fikk en good blødning i slutten av svangerskapet jeg.. 2 uker før jeg fødte..  bare rant ut.. fant ikke ut noe særlig på sykehuset da,ikke noe farlig og  alt gikk bra =)   (etter dette gikk slimproppen da, og småblødde litt frem til fødselen.men det er jo noe annet igjen)

ORIGINAL: ~~HappyB~~

HADDE SMÅ BLØDNINGER INNIMELLOM i hver av de tre svangerskapa, og alle ungene kom ut friske og raske.

hvordan var blødningene da???

min stoppet jo rett etter jeg hadde vært på do...vil ikke at det skal skje!!

Back
Topp