Blødninger i svangerskapet!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Et vanskelig tema å snakke om dette her, men det er et veldig viktig tema, og det er noe mange av dere kan oppleve.
Ikke alle blødninger er farlige, det er viktig å huske. Men det skal alltid sjekkes av gynekolog Jm eller lege.

Les mer om det her!

Har noen av dere opplevd det?

Jeg opplevde det i uke 7/8 i forrige svangerskap. Var heldigvis bare litt fra livmorhalsen og ingenting alvorlig :)

Opplevde en liten blødning i dag, fikk tatt blodprøve i dag og skal sjekke på mandag igjen. Blør ikke mer, og har ingen smerter i magen. Krysser fingrene for at det ikke er noe galt.

Opplevde en liten blødning i dag, fikk tatt blodprøve i dag og skal sjekke på mandag igjen. Blør ikke mer, og har ingen smerter i magen. Krysser fingrene for at det ikke er noe galt.
Krysser fingrene for deg :Heartred

Hadde sist svangerskaps, husker ikke helt når men sånn ca uke 10-11. Fikk full panikk og dro på legevakten men alt var bra.
Blødningene var ikke kraftig men rosa og hadde ikke smerter. Så tenker at så lenge blødningene er på denne måten går det nok fint.

jeg hadde en blødning i går. Tok hcg og skal ta hcg igjen i morgen

Hadde en liten blødning (gammelt, brunt blod) i går ettermiddag. Det sluttet ganske fort, og nå er det ingenting. Men er jo selvsagt kjempebekymret for SA eller MA. TUL om ca to uker. Håper alt ser fint ut da!

Hadde en rosa blødning forrige uke. Ikke kommet noe mer etterpå, så håper det bare var skjøre blodkar.

Spotta litt brunt rundt IKM. I forrige svangerskap blødde jeg en del friskt i uke 11. Alt var heldigvis i orden :)

Har spottet brunt flere ganger. I går blødde jeg en del friskt blod, men ikke nok til at det var alt, så jeg håper alle gode makter står oss bi og at det fortsatt er liv. Skal på ul neste mandag, og kan vel uansett ikke få gjort noe med det, så har ikke vært i kontakt med lege ennå om det.

Jeg blødde til og fra til jeg var rundt 24 uker på vei. Fant aldri ut hvorfor, men ble sykemeldt i to perioder pga av det. Begynte i uke 6... kom tilbake i uke 10... så igjen rundt uke 16 og så helt til slutt rundt uke 22-24. Var ikke noe hyggelig og jeg var veldig veldig bekymret fordi jeg hadde mistet flere ganger før.

Back
Topp