Blødninger i svangerskapet

Spirenr3

Blir kjent med forumet
Er det noen av dere som blør litt evt gjort det i tidligere svangerskap?

Jeg har hatt noen episoder med blødninger, ikke så mye hver gang kun tørket litt på papiret. Blir jo selvfølgelig bekymret hver gang. Har vært på tre ul og lille knøtt har et bankende hjerte og legen sier alt ser greit ut. De kan ikke svare på hvorfor jeg har slike blødninger. Jeg har ikke blødd i de to tidligere svangerskapene. Jeg gjennomgikk konisering for snart tre år siden. Kanskje det har noe med det å gjøre?

Jeg blødde litt i uke 11, det varte vel i et par timer og så ga det seg. Har ikke blødd siden, og har vært på ultralyd og sett at alt er bra med minien :)

Hele livmoren og underlivet generelt er mye mer blodfyllt når man er gravid enn ellers og man har derfor lettere for å blø. Regner med at dette har blitt nevnt for deg tidligere? Disse blødningene kan skyldes skjøre slimhinner, sprukne blodkar o.l Jeg var på ultralyd 8+3 på grunn av frisk blødning og fikk beskjed om at dette sannsynligvis skyldtes et sprukket blodkar. Tror ikke du trenger å bekymre deg for sånne småblødninger fra tid til annen, det er helt normalt :)

Jeg blødde litt nå for noen dager siden da jeg var i dusjen, men sluttet etter en time eller to, hadde ikke noe vondt eller noe så var nok bare slimhinnen tenker jeg :) er 12+5 nå :)

Ikke i dette svangerskapet, men med første blødde jeg sånn dom du beskriver og litt mer flere ganger. Men alt gikk fint. Det er helt normalt å blø litt, men det er ikke gøy!!

Her blør jeg av og på. Trolig såre slimhinner :/

Back
Topp