Blødninger i svangerskapet..?

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Jeg har begynt å blø, og tenker selvfølgelig det verste. Det begynte med litt friskt blod, og så kom det noen små-medium klumper. Dere som har fullført eller fortsatt er gravid, har dere noen ganger hatt klumper? (sorry detaljer, men slik ar vel vanlig her inne..hihi)

Kanskje litt feil forum? Hvis du stiller spørmåle inne på de gravide forumene så får du sikkert mer svar :)

Er nok her inne jeg hører hjemme, og da spør jeg her.. ;) Selv om man risikerer å få færre svar, er det her inne jeg er konfortabel med å spørre spørsmålet.. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

De to gangene jeg har vært gravid har det endt i SA og MA.
Legen sier spotting og små blødninger i svangerskapet er delvis normalt men gjør det vondt ( takvise smerter) og kommer klumper er det et dårlig tegn desverre.

Kan selfølgelig være at det går bra, håper på det beste. Ønsker ingen å oppleve å miste uansett hvor tidlig det er i svangerskapet.

Hvordan går det med deg St1gal? tenker på deg!

Lurer også på hvordan det går? Håper det går bra.

Sent from my iPhone using BV Forum

Blødningene har avtatt heldigvis. Det begynnte med litt friskt blod på papiret første dobesøk, og så kom det noen klumper, da bare ett par stk med en størrelse på max 5mm. Etter dette var blodet med størknet og brunt, og ble mindre og mindre. Nå ett døgn etterpå er det nesten ikke noe i det heletatt (om det i det heletatt er noe). Smertene var konstante, og det kjenntes ut som noe hadde revnet der inne.. :P Jeg har jo hatt en SA og 2MA før, og smertene var ikke som med SA`en jeg hadde, for da lå jeg med kramper og kaldsvette omhverandre. Og da begynnte ikke blødningene med friskt blod men med brunt grums.. :P

Så nå krysser jeg fingren og ber til høyere makter om at dette faktisk går bra! :)

Krysser det jeg kan krysse for at alt er bra :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk! :) Lykke til selv i morgen! :) Ser du har en stor dag. Krysser fingrene for at alt går etter planen for deg også! :)

Krysser fingrene for at du opplever helt ufarlige blødninger og nå minkende blødninger! Spennende med tidlig UL snart, for jeg regner med den er rett rundt hjørnet.

Tusen takk! :) Lykke til selv i morgen! :) Ser du har en stor dag. Krysser fingrene for at alt går etter planen for deg også! :)

Tusen Takk! :-D

Kanskje litt sent svar, men ejg har opplevd bløfninger i de siste 3 svangerskapene mine. De 2 første gikk ikke bra, men det siste er fortsatt i gang (24 1/2 uke). Jeg hadde litt klumper også, mye på grunn av lutinusen, men også fordi jeg hadde mye levret blod.
Det viste seg jeg hadde morkaken som dannet seg helt nederst ved åpningen, derav blødningene. i tillegg var jeg så sår i slimhinnene at jeg blødde hver gang jeg satte Lutinus (noe jeg gjorde 2 ganger om dagen).

Krysser fingrene for deg!

Håper virkelig det går bra med deg!!! Har dårlige erfaringer med blødninger i svangerskapet selv, men vet at det er veldig vanlig! Og har aldri opplevd at blødningen har minket, hvis jeg har hatt SA så har det bare blitt verree og verre og vart i minst en uke, som en kraftig mens. Så det at det har minket hos deg må være et bra tegn!

Blødningene varte bare ett døgn, og det ble mindre og mindre. .nå er alt "normalt" igjen.. :) tror dette gikk bra :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Svake blødning i dag også, men bare litt rosa på papiret. 7 uker i dag, noe som for så vidt lover bra, da jeg mistet de to forrige i uke 5-6. (Første mista jeg i uke 10)... I går hadde jeg så sinnsykt vondt i ryggen, at jeg trodde den skulle knekke i 2. Er også trøtt, så nå tror jeg at det blir en time på sofaen før samboer dukker opp fra jobb.. :P

Da jeg var gravid med snuppa blødde jeg litt de 3 første mnd. Fikk ekstra ul i uke 10, hadde jo en i uke 7 også. Men det gikk bra, nå er snuppa blitt 2 år. Håper på å bli gravid igjen nå ;) Lykke til :)

blødde litt i begynnnelsen av siste svangerskapet.. idag er prinsessen snart 8 mnd

Back
Topp