Blødninger i svangerskapet

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Virker som det er mange som blør en eller flere ganger i svangerskapet. Jeg blødde selv i går, men i dag har det stoppet opp. Så har du blødd så langt i svangerskapet og hvor mange uker var du da? Kontaktet du lege?

Blødde en del på 17.mai, ikke sikkert d va så kjempe mye men for mæj virka d mye. Friskt blod som bare dryppa når jeg satt på do. Slutta etter noen tima, så va d litt på fredagen å enda mindre lørdag. Va da 7+3 når d bynte, va hos legen fredag. Han kunne ikke si så mye, men kontakta gyn å henviste mæj dit til UL sjekk. Eneste jeg fikk vite va at både å blø og å miste e helt vanlig :/ Har ikke hatt noe blødninger etter, å fortsatt sterke symptomer på at jeg e gravid. Så trur å håper at d e gått bra :) Så håper for dæj åsså at alt e helt supert m spira di :D

Jeg har hatt tre episoder med blødning men det er bare såvidt jeg skal kalle det blødning for det har vært veldig lite- ikke drypp eller krevd innlegg bare sånn "på papiret" men en friker jo helt ut likevel..samme hvor "normalt" det er! Gubben sier også han blir jo helt nervevrak!:)) Men tok kontakt med lege uke 7 men han sa egentlig ikke noe jeg ikke visste fra før..om en mister så tidlig så er det jo normalt naturen som ordner opp så ikke så mye å gjøre fra eller til..
det har likevel ført til at jeg tar alt med mer ro- siden jeg også har hatt litt smerter så er det som kroppen ber meg å kule ned så får vi se:) 

med nummer 2 så hadde jeg en liten blødning, var rundt 7 uker på vei da. så legen sendte meg te sykehuset for å få en invendig ul. var heldigvis ingen blødninger fra livmoren. ble tatt samme dag.

Jeg blødde hver gang jeg skulle hatt mensen de 3 første mnd med førstemann, og har blødd en del denne gangen også. Ikke mye, men litt hver dag. hatt et par dagers pause nå, så kom det litt tilbake i dag. Jeg håper alt står bra til. Allerede vært på en ul, men da så de ikke stort siden jeg var bare 5+ dager på vei. Nå skal jeg til torsdagen, og da bør jeg vel se et hjerte som slår... :/

Jeg hadde litt gammelt blod her for 1 1/2 uke siden, ringte legen dagen etter (siden det var en søndag). De sa det var helt vanlig, så jeg skulle ikke bekymre meg:-)
Forrige gang jeg var gravis hadde jeg ingen blødninger.
Skal på ul på torsdag, da får jeg vite hvor langt jeg er på vei.

Små blødninger er det sikreste tegn på svangerskap hos meg omtrent. Har hatt det med begge ungene, men nå som jeg ikke blør, så er jeg bekymret for det da, siden jeg er vant til å blø litt i begynnelsen. Mitt første svangerskap var uten blødninger, før jeg mistet i uke 12. 

Rosa slik de siste tre dagene, hadde det med førstemann og! Hadde og to kraftige blødninger i uke 20 og 23. Det håper jeg å slippe denne gangen!!

Back
Topp