Blødninger i stimuleringen

Lille-bille

Glad i forumet
Hei:)
Jeg gikk på progynova før jeg startet fostimon i 5 dager og så gonal-f i 4 dager. Jeg er nå på dag 2 av gonal-f sprøytene å har hatt litt små blødning når jeg er på do(på papiret) noen som vet om dette er normalt?
Er til tider brunt, men har også vert helt lyst og også friskt.
Skal sies at jeg i tillegg går på klexane og albyl-e(blodfortynnende).
Står at blødninger på progynova og ved oppstart med sprøyter etter progynova er normalt, men 7 dager etter? :p

Noen som har vert borti samme greiene? :p

Jeg har det som deg, progynova og fikk mensen i går, andre sprøytedag :sour: Det er 14 dager siden el og er som vanlig mens her... synes det var litt sånn :nailbiting:
Selv om jeg vet det er vanlig med blødninger og det er helt greit, har hatt små blødninger de to siste gangene og ringte sykepleier som sa det var helt vanlig.

Jeg har det som deg, progynova og fikk mensen i går, andre sprøytedag :sour: Det er 14 dager siden el og er som vanlig mens her... synes det var litt sånn :nailbiting:
Selv om jeg vet det er vanlig med blødninger og det er helt greit, har hatt små blødninger de to siste gangene og ringte sykepleier som sa det var helt vanlig.
Ja jeg fikk også mens ved sist forsøk med progynova,, denne gang fikk jeg mens/blødning ett par dager før jeg skulle begynne på sprøytene, men har nå litt blødning igjen:p idag er blodet brunt da så regner med det er ferdig og ufarlig:) skal på UL på fredag så får vell svar da:)

Ja jeg fikk også mens ved sist forsøk med progynova,, denne gang fikk jeg mens/blødning ett par dager før jeg skulle begynne på sprøytene, men har nå litt blødning igjen:p idag er blodet brunt da så regner med det er ferdig og ufarlig:) skal på UL på fredag så får vell svar da:)

Det går nok helt fint skal du se :) Men det er alltid betryggende å få høre at det er normalt og alt ser fint ut!
Lykke til på ul :love2

Back
Topp