Blødninger i graviditet

Lykke23

Elsker forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Hei. Jeg har hatt blødninger fra uke 6 til 9+2. Har i dag fått blødningene tilbake 10+4. Alle blødninger har vært brunt, altså gammelt blod og har vært i varierende mengde. Men ikke så mye at jeg trenger bind. Har tidligere fått beskjed om at jeg har en blødning i livmoren, og har derfor høyere abort risiko. Kjenner jeg mister litt håpet om at det skal gå bra når blødningen ikke stopper opp. Lurer på om det er andre som har erfaringer med blødninger i svangerskapet? Hvor lenge blødde du og gikk det bra?

Jeg spottet brun fra uke 6 til uke 8+? Og så igjen i uke 12, og igjen i uke 15. Varierende mengde, men aldri mye. 31+5 i dag, og alt har gått fint :)

Blødde litt i uke 12 og i uke 20. Viste seg at jeg har skjøre slimhinner :-) Alt gått fint siden :)

Jeg hadde kraftig blødning 5+4 og 6+2. Spottet deretter i noen uker... Hun er 1,5 år nå. Var et hematom i livmoren.

Jeg hadde blødninger/brun utflod fra uke 6 til uke 11, av og på og datteren er 14 år nå :happy:
Jeg spottet brun fra uke 6 til uke 8+? Og så igjen i uke 12, og igjen i uke 15. Varierende mengde, men aldri mye. 31+5 i dag, og alt har gått fint :)
Blødde litt i uke 12 og i uke 20. Viste seg at jeg har skjøre slimhinner :) Alt gått fint siden :)
Jeg hadde kraftig blødning 5+4 og 6+2. Spottet deretter i noen uker... Hun er 1,5 år nå. Var et hematom i livmoren.
Takk for svar❤️ godt å høre det har gått bra med dere❤️ hjelper litt på nervene å høre at det kan gå bra ❤️

Last edited:
Back
Topp