ÅÅÅå så kjedelig denne graviditeten har vært! =( Hadde blødninger i uke 6, fikk da sjekket opp dette på ultralyd og etter 3 ultralyder konstaterte de at babyen vokste og hadde det fint. Derretter hadde jeg noen fine uker uten blødning før den nå kom tilbake. Har vært på ultralyd igen hvor de så at livmortappen min er veldig følsom og derfor blør jeg
Hun på fødeavdelinga sa at dette ikke var noe farlig, men sykemeldte meg en uke siden jeg hadde mensen murringer. I kveld har mensen murringene kommet tilbake og jeg blør fortsatt, men hører jo hjertelyden til baby.
Jeg er så hersens lei av denne driten, hvorfor kan ikke jeg bare være normal
Er så usikker på om jeg burde sykemelde meg (jobber i barnehage). Har i tillegg begynt å få bekkenløsning. Hva ville du gjort? Hjølp!
Hun på fødeavdelinga sa at dette ikke var noe farlig, men sykemeldte meg en uke siden jeg hadde mensen murringer. I kveld har mensen murringene kommet tilbake og jeg blør fortsatt, men hører jo hjertelyden til baby.
Jeg er så hersens lei av denne driten, hvorfor kan ikke jeg bare være normal
Er så usikker på om jeg burde sykemelde meg (jobber i barnehage). Har i tillegg begynt å få bekkenløsning. Hva ville du gjort? Hjølp!