Blødninger i dag

Love4two

Forumet er livet
Måtte til legen i dag. Fikk blødninger og ville sjekke opp hva det var. Fikk til og med time til UL. Resultatet..... Alt stor bra til [:)] EN 2,4 cm liten baby. På mormors side har det vært mange tvillinger, så jeg har tenkt på at muligheten var der. Synes det var fint med en i første graviditet. Fikk både se og høre hjertet slå, og så lå den der og rørte på seg [:)] Så ut som et bitte lite forster [:)] Det var så betryggende å få vite at alt stod bra til. Ble veldig konkret å se den lille på skjermen. Jeg er i lykkerus jeg nå. Legen min sykemeldte meg til 18. desember. Det var jo litt lenge syntes jeg, men jeg har vært veldig sliten i det siste så det er deilig å få kommet seg litt. Har vært litt forkjølet, så nå får den mulighet til å bli borte også
[:)][:)]

Hei,

Det kan ikke være gøy med blødninger, verken tidlig eller sent i svangerskapet.
Ta vare på deg selv og nyt dagene frem til 19.desember, kanskje kan du begynne med julebaksten....

Lykke til[:D]

Tusen takk illhaug. Har muligheten til å starte tidlig med baksten nå ja [:)] Vet i hvert fall at jeg skal sy flere snømenn i filt som jeg begynte på da vi hadde juleverksted med venner på lørdag. De var så søte med en orange nese som står rett ut [:)]

Hei Hege!
Ble så lei meg når jeg så overskriften din, men ble lettet og glad når jeg leste innlegget ditt. Så godt å få sett det lille nurket da og få vite at alt står bra til.
Nå får du slappe helt av en stund fremover da og ta vare på deg selv og den lille. Så får vi krysse fingrene for at det blir med den ene blødningen.

Mange klemmer fra Knøttet79

Heiiii du Knøttet!
Så fint å høre fra deg. Ja overskriften skremte mer enn jeg hadde tenkt. Det var en helt utrolig opplevelse å se den lille. Helt helt fantastisk. Jeg var veldig klar på at jeg ikke trengte å se noen ting før UL rundt uke 18, men nå forstår jeg hvorfor noen vil vite hvordan det går før. Nå har den lille fått en mer baby form, rettet seg ut og likner på en bitte bitte liten baby. Så det anbefales å gå til UL før uke 18. Legen snakket noe om at de skulle flytte UL fra uke 18 til uke 13 fordi en fikk så gode bilder at en ikke behøvde å vente så lenge. Og det syntes jeg var en god ide, for en blir så mye mer bevist på hva som skjer der inne når en ser det.

Mange klemmer til deg også Knøttet

Back
Topp