VanessaSol
Flørter med forumet
Voknet i dag og fikk papiret "fullt av blod" ved første dobesøk i dag! Fortsatte utover dagen med brunt. Fikk panikk og ringte alle private JM og gynekologer i hele byen. Ble livredd da jeg har hatt en MA før der embryoet døde i uke 9. Og kunne banne på at i samme sekund var ikke puppene ømme en plass lenger! Heldigvis fikk jeg time hos en hyggelig jordmor kl 15.15 i dag. Til og med på toalettet før undersøkelsen kom det litt brunt... Full av angst klarte jeg ikke engang se på skjermen da hun begynte å undersøke. Jeg måtte lukke øynene.
Men der var det liv gitt!! Og masse hjerteslag !! JM kunne til og med se at "lille kreket" beveget på seg. Og alt så perfekt ut. 9+1 første gang hun målte og 9+2 andre gang. Hehe. Og viste meg en perfekt rund plommesekk, samt fortalte at de ofte kunne se på fasongen til plommesekken om noe var tilsynelatende galt. Men alt så fint ut. Så da er det bare å prøve å slappe av de neste 3 ukene til uke 12 så godt som en hysterisk gravid kan...
Så blødninger trenger ikke bety at noe nødvendigvis er galt ...
Men der var det liv gitt!! Og masse hjerteslag !! JM kunne til og med se at "lille kreket" beveget på seg. Og alt så perfekt ut. 9+1 første gang hun målte og 9+2 andre gang. Hehe. Og viste meg en perfekt rund plommesekk, samt fortalte at de ofte kunne se på fasongen til plommesekken om noe var tilsynelatende galt. Men alt så fint ut. Så da er det bare å prøve å slappe av de neste 3 ukene til uke 12 så godt som en hysterisk gravid kan...

Så blødninger trenger ikke bety at noe nødvendigvis er galt ...