blødninger..hvem ringer jeg til? *oppdatert*

90

Elsker forumet
legevakta? eller føden?

føden!!! lykke til

Huff, lykke til[:)]

Fikk beskjed av jordmor at jeg skulle ringe rett til føden. Legevakta henviser til føden likevel, tar bare lengre tid! Håper det går bra med deg og den lille!

Krysser det jeg har. Håper det går bra!

sniker fra juni..

Føden må du ringe.

Håper alt er bra... lykke til.. :)

det er ikke mye, men siden det har vært i 2 dager nå, litt av å på skal jeg ned i morgen tidlig for en sjekk....
trur ikke det blir mye søvn på meg i natt [&:]

Uff, stakkars deg, det må være stressende. Prøv å sove og slappe av det du kan. Håper virkelig du får gode nyheter i morgen.

ORIGINAL: Cecilie90

det er ikke mye, men siden det har vært i 2 dager nå, litt av å på skal jeg ned i morgen tidlig for en sjekk....

Vet hvordan du har det! Jeg har hatt småblødninger til og fra hele veien, og må på sjekk hver gang..Nå har jeg kommet til det punktet hvor jeg blir irritert når det skjer.. Tror nok du kan ta det med ro asså! Hos meg er det lettblødlig livmorhals, og virker som om det er ganske vanlig :)
Men veldig bra at du ringte og at de sjekker deg! Så håper jeg det går bra og at du får ro i morra! [:)][:)]

ORIGINAL: tulla29

ORIGINAL: Cecilie90

Vet hvordan du har det! Jeg har hatt småblødninger til og fra hele veien, og må på sjekk hver gang..Nå har jeg kommet til det punktet hvor jeg blir irritert når det skjer.. Tror nok du kan ta det med ro asså! Hos meg er det lettblødlig livmorhals, og virker som om det er ganske vanlig :)
Men veldig bra at du ringte og at de sjekker deg! Så håper jeg det går bra og at du får ro i morra! [:)][:)]

Samme her!
var jo vettskremt frem til jeg fant ut hvor blødningen kom fra...

Masse lykke til! Det går nok fint[:)]

Lykke til - er sikker på det går kjempe fint. Men veldig godt å høre at du blir tatt seriøst [:)]

ORIGINAL: Lenelill

Lykke til - er sikker på det går kjempe fint. Men veldig godt å høre at du blir tatt seriøst [:)]

ORIGINAL: Lenelill

dytter opp litt jeg og forteller hvordan det har gått :)

Venta fra kl var halv 9 til kl var 11, kjedlig, men verdt det, kjekt at di har gratis nett og pc man kan bruke der [:)] satt der til kl var 10 ca, ble ropt opp og fikk komme til samme jenta/dama som jeg var hos på forrige haste time (i uke 9, når jeg falt og knea meg selv i magen), utrolig hygglig, hu ble stille en stund, for det tok litt tid før ul aparate registrete hjerte eller no sånt, så hu pusta ut å sa "VI har hjerte" å smilte stort [:D] alt var bra med bølla mi, blæra var i funksjon osv [:)]
tok innvendig sjekk både forann å bak[:-] men helt frisk å fin med "nydelige slimhinner" da har jeg hørt det å [8D] hu prøvde å se etter kjønn til og med, men h*n var som vanlig sjenert [8D] men det viktigste var at vi begge var friske å at alt var lukket og snurpet igjen slik det skulle[:)] hva blødningene kom av kunne hu ikke svare på for så ingen rift eller tegn til det, men så lenge det ikek øker i mengde, får feber/kramper/smerter kunne jeg bare slappe av [:D]
Så nå har jeg nesten nettop kommet hjem, er døds sliten, ble bare ett par timer på øye i natt [:'(] men da sover jeg godt når natta kommer igjen da [:D]
Takk for alle gode ord jenter [:)]

Så godt å høre at alt står bra til med deg og lille babyen[;)]

Det var gode nyheter [:)] Så flott!

det var godt å høre at alt var bra med dere[;)]

Godt å høre at alt står bra til med dere begge to.

Du har virkelig en som vil du skal få en overraskelse når det gjelder kjønn gitt![:D]

Back
Topp