Blødninger etter uttak

Starbucks

Forumet er livet
Hei. Etter uttaket så blødde jeg en del siden de tømte noen cyster. Jeg blør fortsatt litt, men nok til at jeg må gå med bind. Noen som har vært borti dette? Er det farlig?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg blødde også en stund etter uttak, og jeg gikk med bind fram til dagen etter innsetting. Jeg hadde også vondt flere dager etter.. Var det dr.Holst som hadde uttaket?

Jeg hadde også blødninger et par dager etter uttak og måtte gå med bind. Jeg tror det er ganske normalt.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg blødde også en stund etter uttak, og jeg gikk med bind fram til dagen etter innsetting. Jeg hadde også vondt flere dager etter.. Var det dr.Holst som hadde uttaket?
Ja:) Den siste han stakk i gjorde litt vondt og jeg skvatt til så mye at han skvatt og, hehe:) Tror det er denne som blør litt ekstra. Han ble kjempe lei seg da det ikke var noe. Han var like overrasket som oss...

Jeg å blødde sist

Første forsøket så blødde jeg masse med en gang og ikke noe mer, men nå sist forsøk så blødde jeg litt over 3 dager, ble jo så klart mindre og mindre for hver dag. Håper det gir seg snart! :)

Er vel veldig personavhengig

har hatt forsøk der jeg har blødd mye og noen jeg har blødd lite..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er forresten ferdig med blødninger nå:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp