Blødninger etter 'stripping'

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Noen som kjenner til?
Ble "Strippet" hos jordmor i dag - eller dvs, så godt hun fikk det til - var ikke så moden som hverken hun eller jeg på forhånd trodde.. Sliter sånn med maserier , elendig form og nå også vært besvimelser så vil få litt fortgang i prosessen her. Han er visst ganske stor og kroppen min ganske så liten...

Strakk det hun fikk til oppi der. Ikke så vondt men selvsagt ubehagelig..
Hun fikk i gang en liten blødning oppi der og kommer en del brunt blodslim fremdeles... Kan det være noe modningstegn eller bare at hun har "skadet meg" oppi der? :p
Vanlige kynnere og maserier her nå i kveld.
 
Er helt normalt, og mest sannsynlig et godt tegn å blø etter 'stripping', er iallefall det jeg har fått beskjed om:)
 
Er det brunt så kan det vel nesten ikke være av en ny skade? :p Syns det høres positivt ut :D

Kan jeg spørre hvordan maseriene kjennes ut? Tror ikke jeg har opplevd det..
 
Tja... hvordan kjennes maserier ut :p Er jordmoren min som kaller disse vondtene mine for det..

Vonde rier som kommer uregelmessig, sitter i både rygg og litt ilinger nedover lårene. Øker ikke i intensiteten og har ikke fantastisk effekt på modning, tydeligvis :p Men sliter ut en stakkar ;)
Hadde ikke sånt sist!

Jordmor røsket godt tak hos meg i dag uten at det gjorde så vondt som hun mente det ville være. Synes alle maseriene mm er mye verre i lengden ;)

Men du har et poeng - brunt blod kan jo ikke være "friskt blod" :p Hun hadde noe friskt blod (sorry) på hanskene da hun var finito, men det som kommer nå er ikke mye ferskt :p
 
Ej me he vør me jordmor å blitt tøyd i i dag, men her kjenne Ej bere veldi kraftige kynnera, men he ikke vør noke blod da, men så ho sa til mej at visst d kjøme litt så ska an ikke ver redd for d, men frisk blod derimot sku an ta på alvor...
Men synst no at ditta høres positivt ut, masse lykke til... Håpe du snart e i mål:)
 
Tja... hvordan kjennes maserier ut :p Er jordmoren min som kaller disse vondtene mine for det..

Vonde rier som kommer uregelmessig, sitter i både rygg og litt ilinger nedover lårene. Øker ikke i intensiteten og har ikke fantastisk effekt på modning, tydeligvis :p Men sliter ut en stakkar ;)
Hadde ikke sånt sist!

Jordmor røsket godt tak hos meg i dag uten at det gjorde så vondt som hun mente det ville være. Synes alle maseriene mm er mye verre i lengden ;)

Men du har et poeng - brunt blod kan jo ikke være "friskt blod" :p Hun hadde noe friskt blod (sorry) på hanskene da hun var finito, men det som kommer nå er ikke mye ferskt :p
Altså bare "vanlige" rier uten noen effekt av noe slag? Så kjedelig :(

Jammen daa er det jo bare å krysse fingrene for at det skjer noe snart :D
 
Er nok normalt etter stripping etter hva jeg har hørt/lest.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Masse brunt slim/slimvæske nå... så noe må det jo ha vært i den strippingen.. og masse kynnere.. men ikke mer kynnere,maserier enn normalt ;)
 
hva er det de egentlig gjør når de stripper/ blir tøyd?
noen som kan forklare litt ?
og hvor fort skal det hjelpe?
 
hva er det de egentlig gjør når de stripper/ blir tøyd?
noen som kan forklare litt ?
og hvor fort skal det hjelpe?

De går rett og slett opp i livmorhalsen og kjenner etter modning og prøver å utvide den.

Jeg ble strippet 6 dager på overtid i mitt første svangerskap. Fikk regelmessige maserier og kynnere etterpå + blod. "Riene" tok seg litt opp på natten, men når jeg reiste opp på føden morningen etter hadde jeg bare 1cm åpning. Lite futt altså... Fra 10-16 gikk det veldig treig, og jeg hadde såvidt 3cm når de sjekka på ettermiddagen. De bestemte seg da for å ta vannet, og 1750 var hun født.

Hun ble født dagen etter strippingen, og jeg kjente faste sammentrekninger etter det, fordi om det tok tid i starten :p
 
Back
Topp