Blødninger etter hormonspiral

Smoochie

Betatt av forumet
Hvor lenge hadde du blødninger etter at du satte inn hormonspiral? Jeg har hatt blødninger i snart 3 mnd i strekk etter jeg satte den inn, er det normalt??

oooi.. det va no litt læng ja... kainn jo vær at du ijt tåle hormonspiral? æ tåle f.eks. ikke å gå på p-pilla og utsett mensen hele tida med dæm, da blør æ konstant te slutt.. og derfor har æ fått beskjed om at hormonspiral kjæm te å ha samme effekten på mæ.. kanskje det e nå av det samme te dæ?

ORIGINAL: Stinky

Funke fint med pp men måtte ta ut spiralen tilslutt. Orket ikke å blø mere[:@]

og da utsette du mensen heile tia på pp?? For æ blør ikke hvis æ bruke vanlige p-pilla æ heiller, bortsett fra når æ ska blø..kun hvis æ utsette heile tia - ailltså får homona hver dag uten pause - på samme måte som med en hormonspiral![;)]

ORIGINAL: tuppa86

oooi.. det va no litt læng ja... kainn jo vær at du ijt tåle hormonspiral? æ tåle f.eks. ikke å gå på p-pilla og utsett mensen hele tida med dæm, da blør æ konstant te slutt.. og derfor har æ fått beskjed om at hormonspiral kjæm te å ha samme effekten på mæ.. kanskje det e nå av det samme te dæ?

Hmm.. kanskje. Har brukt en sort pp der jeg også blødde hele tiden. Også jeg som håpa at jeg kanskje endelig hadde funnet et prev.middel som funka for meg[:o]

ORIGINAL: Smoochie

ORIGINAL: tuppa86

Hmm.. kanskje. Har brukt en sort pp der jeg også blødde hele tiden. Også jeg som håpa at jeg kanskje endelig hadde funnet et prev.middel som funka for meg[:o]

blødd du da fordi du utsetta mensen? Æ fekk det når æ prøvd å utsett læng me yasmin ihvertfaill[;)] Kobberspiral da??

hmm, tror eg blødde pitte litt i 2-3 dagen, om eg ikkje huska feil! og har ikkje sett til tante rød siden. Men tror det er veldig individuelt korlenge kver ekelt blør.[:)]

Blødde sånne konstante småblødninger i 4-5 måneder. Nå er det kun pittelitt en gang i måneden[:)]

Mamma småblødde i 3 mnd etter hun satt inn første gangen, å det var vist helt normalt!! mange som som ikke får vite dette å vil ta den ut igjen pga de blør så lenge..

Hm...
ETT HEEELT ÅR...
(så ble jeg gravid,faktisk...sjer èn av 1.million eller no slikt)!!!

ORIGINAL: guttasmamma!

ca 4 1/2 mnd her.Legen min sa man kunne blø opptil ett år.
Går helt fint.Jeg vet det er så sikkert og at det beskytter mot livmorhalskreft så godt som 100% så jeg bare biter tenna sammen:)

Kainn æ spørr koffer? æ har næmli hatt celleforandringa oppi dær i 4-5 år..først no ætter fødsel'n forsvant det... men kainn jo kom igjen, men vist itj at spiral beskytta mot kreft? E d bare hormonspiralen det da eiller? Æ har kobber æ

ORIGINAL: Frk.Mulle

Hm...
ETT HEEELT ÅR...
([b]så ble jeg gravid,faktisk...sjer èn av 1.million eller no slikt)!!!

Wæææ, ikke si sånn da[:o][8D]

Back
Topp