Blødninger 13dpo

Engelpia

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junispirene24❤️
Har i dag fått blødninger, en uke siden jeg satte inn blasto, mistet i kjemisk i januar så er redd ❤️ klinikken sa det kunne være pga cyclogest, altså ufarlig og at det er altfor tidlig for mensen enda, hadde mens 16 mai men uregelmessig pga pcos,

13 dpo er ikke for tidlig for mensen. Hva mener du med "en blødning"? Er det rødt som på syklusdag 1? Hos meg stopper ikke cyclogest mensen I alle fall.

Jeg har pcos så uregelmessige sykluser, snakka med spiren i dag og legen sa det var tidlig med mens, ikke blødninger som mensen, brunlig utflod og litt rødt

Tok ikke du ovitrelle? I så fall overstyrer den slik at du har hatt eggløsning og en vanlig lutealfase (tid mellom eggløsning og mens) er 13-14 dager. Håper på det beste for deg!

Tok ikke du ovitrelle? I så fall overstyrer den slik at du har hatt eggløsning og en vanlig lutealfase (tid mellom eggløsning og mens) er 13-14 dager. Håper på det beste for deg!
Tok ovitrelle ja, som regel er liksom mensen min 10-11 dager forsinket pr mnd, og det vet spiren og, men mulig både de og jeg tar feil ❤️ har ihvertfall sendt de mld om jeg kan ta hcg hos de i morgen eller undersøkelse for blir liksom motløs når jeh ikke vet hva blødningene kommer av om du forstår ❤️

Back
Topp