Blødningen stoppet

fano

Gift med forumet
Satt jo inn på mandag, blødde litt da, men det roa seg på kvelden og i går blødde jeg ikke i det hele tatt, ikke i dag heller. Har begynt med babyklister også. håper eggene mine ikke datt ut med blødningen og krysser fingra for at begge blir til 2 søte bebiser [:D] Når kan man snikteste egentlig? Skal ta blodprøve 8 september.....

Eggene din detter ikke ut, så det er helt greit. Tror blødningen din var grei, du blødde nok mer fra livmoren eller en annen plass vil jeg tro. [:)]

Jeg fikk positiv 10 dager etter egguttak, hva det blir for deg hvet jeg ikke, men husk med fryseforsøk så kan man være litt treigere også. Men det er iallefall ingen vitsi å snikteste før 8-10 dager etter insetting vil jeg tro.

Jeg blødde fra livmoren ja, men han så ikke hvor i livmoren og skjønte ikke hvorfor. Fant en blodstripe. Det er jo i livmoren man setter inn eggene så frykten for at de fulgte med blodet ut er jo der, men håper det gikk bra [:D]

Så bra at du ikke blør mer[:D] Krysser fingrene for skjønne små[;)]

Jeg testa positivt på dag 12 etter fryseforsøket. Var helt sikker på at det ikke var blitt noe resultat helt til dag 11 om ettermiddagen, da ble jeg plutselig veldig optimistisk og måtte teste morgenen etter[:)] Tror jeg ville prøvd å vente til minst rugedag 11 eller 12 før du tester, så slipper du skuffelsen med negativ test fordi det er for tidlig.[;)] Lykke til[:D]

[:D] Er så spent vettu, vet du om man vil må mensen nå hvis man ikke er gravis så lenge man går på progynova og progestan? Jeg er så veldig kraftig mens som kommer når den skal hver mnd, håper den ikke pløyer gjennom nå, men man kan jo bli litt for optimist om man ikke får mensen pga medisinene også [;)]

Så bra blødningen slutta. Håpa eit eller to egg klore seg godt fast[:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så bra blødningen slutta. Håpa eit eller to egg klore seg godt fast[:)][:)]

Det var bra den dumme blødningen stoppa opp....

Jeg pleier å anbefale de fleste å teste to uker etter innsetting jeg, det er desidert det lureste. Kjedelig å juble over en posetiv test hvis det er en kjemisk graviditet, og veldig kjedelig å deppe over en negativ test som KAN bli posetiv hvis den blir tatt til riktig tid.
Og med frys kan egget feste seg mye senere ja, jeg fikk ikke engang slutte med medisiner når jeg testet negativt to uker etter innsetting, siden de hadde erfart flere ganger at noen ikke hadde testet posetivt før 16-17 dager etter innsetting...Så jeg måtte gå på medisner flere dager og teste igjen da.

Så utrolig bra at blødningen stoppet!! Krysser fingrene for at det fortsatt er egg der inne, du må tro det fano!!Masse lykke til! Ifht testing så anbefaler jeg også å vente ihvertfall til den dagen du skal ta blodprøver. Støtter Kate veldig i det hun skriver her altså..

Masse masse lykke til[:)]

Back
Topp