blødning

tosmå*

Glad i forumet
Jeg lurer på hvordan tegningsblødning er?

Har gått med litt murring i underlivet i dag, svir litt i magen liksom, og nå i kveld kom det utflod med friskt blod. og lyserosa utflod. Ikke masse, tror ikke det er slimproppen for det var helt annerledes når den gikk sist... Blir litt stressa av dette. Har ikke rier eller noe sånt altså![;)] Bare litt kynnere av og til.

Tror ikke det er noe å være redd for, men ville tatt en tlf til føden jeg[:)] Klem

Kanskje det er en tegningsblødning ja!?
Om du har hatt litt murringer og sånn, så ville jeg vel kanskje ringt for å høre..
Kanskje du får komme inn og sjekke.. Men mulig du bare blir sendt hjem igjen da.. [8D]

Spennende! Skjer nok noe hos deg snart da [:D]

Kan høres ut som tegningsblødning synes jeg også - jeg hadde ikke det med noen av mine jeg. Det med at det ikke er likt med proppen som sist behøver ikke bety noe - det kan være at den går helt anderledes denne gangen vet du. Krysser fingrene for at det snart blir fødsel!

Høres ut som en tegningsblødning- spennende[:)]

SPENNENDE!!!!

Håper du får føde snart!!!

Mange klemmer!

eg hadde akkurat d samma når eg sko ha even,eg ringte føden å der sa dei at d va  tegningsblødning[;)][8D]
eg fekk even ca 1 uka ettepå[:D]

ORIGINAL: evens mamma

eg hadde akkurat d samma når eg sko ha even,eg ringte føden å der sa dei at d va  tegningsblødning[;)][8D]
eg fekk even ca 1 uka ettepå[:D]

Håpe det skjer og då, så slippe eg overtid[:D]!

ORIGINAL: oslojente1980

Tror ikke det er noe å være redd for, men ville tatt en tlf til føden jeg[:)] Klem

Jeg ville gjort som oslojente sier!
Lykke til! 

Back
Topp