Blødning....

sunway

Forelsket i forumet
Trør f.... jeg kommer til å miste dette barnet jeg. Har hatt brun utflod siden lørdag, og nå var jeg nettopp på do og da så jeg litt rødt på papiret. Ikke sånn kjempefriskt, men i vert fall mer rødfarge. Ringte legen, men må vente til i morgen. Og jeg som er alene i dag, med Kasper og alt. Samboer kommer ikke hjem før i morgen. Sukk og atter sukk.... Er livredd.

NEI skal ikke skje,skal ikke,skal ikke!!!Nå er du såpass tidlig at det er ikke uvanlig at det ligger litt rester som skal ut sa legen til meg i førsten. Nå blør jeg enda da men, så det var hersens mye rester[;)]

LYKKE til, tenker på deg[:)]

6+3 i dag!

Jeg opplevde det samme, fikk vaginal UL, mn det er så tidlig ennå at de ikke kunne si noe sikkert. likevel er jeg mer rolig nå som jeg har vært hos lege. dra til legevakt hvis fastleger ikke er tilgjengelige!
Håper det går bra med oss begge!
er i en situasjon der mannen min jobber i nord-norge, så jeg er aleine hver gang noe skjer... skjønner at du blir ekstra stressa da. Tenk positivt!

Ønsker dere begge lykke til! Krysser fingrene for at det går bra!!

Tusen takk for alle svar.
Nå har det seg sånn at jeg jobber på Haukeland Sykehus, dog ikke på kvinneklinikken, men i vert fall i systemet, så jeg fikk en lege på jobben til å ringe til bakvakten på gynekologisk. Jeg fikk komme bort dit i kveld, men måtte venten kjempeleeeenge....
Men nå har jeg i vert fall fått en skjekk, men vaginal ultralyd og alt. Legen kunne ikke se noe som var galt og mente at jeg ikke skulle bekymre meg. Jeg ble veldig mye mer beroliget, men tar meg uansett fri fra jobben i morgen. Har fryktelig dårlig samvittighet for Kasper, han har jo vært en liten kasteball i dag, og jeg savner han fælt nå. Han er hos sin tante og søskenbarn og har det bra. Så dagen i morgen skal bli bare hans.
Skal til legen på fredag, fastlegen, så da skal jeg spørre om hun kan henvise meg til en gynekolog om et par uker, sånn at jeg kan få en ultralyd til. Og da kan man jo se om det er noe liv.

jeg hadde også blødninger da jeg var gravid..men det gikk helt fint.. Håper på det beste for deg!!! Det går sikkert bra!!!

håper det går bra med dere, som har blødninger eller brun utflod[;)]

Vi får krysse fingre og tær [:)]
Jeg venter og venter på telefon fra gynekologen, svar på om hormonnivået stiger eller ikke! Hvis det stiger er det bare å satse på at dette går bra, og se fram til innvendig UL igjen i 8.uke! (håpe vi ser tegn på liv der inne da)

Setter utrolig pris på dette forum! ! !
Klem til alle

Back
Topp