Blødning

april 2011 og april 2013

Forelsket i forumet
I går var jeg på legevakta med blødning. Henvist til UL i morgen for sjekk..
Det startet med pittelitt brun utflod på papiret i forrigårs, men det stresset jeg ikke så mye med. I går hadde jeg litt mer brun utflod etter en lang tur med hunden, og i går kveld kom det friskt blod.
Ikke store mengden, men nok til at papiret var rødt. Fint lite smerter da. Så jeg er litt spent på hva gyn finner i morgen, eller ikke finner.
I etterkant er jeg selvsagt veeeldig oppmerksom på hva som er og ikke er av symptomer og smerter, og finner ut at jeg ikke har spesielt mye av noen av delene, men det kan jo være rent psykisk...
Jaja, jeg ønsket meg jo tidlig UL etter å ha sett UL-bilde fra ei venninne i går, så jeg fikk jo det.......

Lykke til i morgen. Krysser fingrene[:)]

Takk for støtte:)
I dag har det bare vært rester etter gårsdagens blødning, men jeg driver å sjekker hver anledning jeg har....
Håper knerten fortsatt har tenkt å være med oss:)

masse lykke til i morge, og måtte alt stå bra til med den lille!

ORIGINAL: camillajenta86

masse lykke til i morge, og måtte alt stå bra til med den lille!

sign

Jeg har hatt en lignende klatt med friskt blod-slim nå også, men jeg kan ikke si at jeg har mer vondt enn normalt. Smerter i ryggen har jeg til vanlig (murring o.l), så det reagerer jeg egentlig ikke på normalt, og magesmertene er ikke værre enn murring/strekking har vært sålangt... bare 15 timer nå, så vet jeg i alle fall resultatet:)

Masse lykke til da! Hvor mange uker er du på vei?[:)]

ORIGINAL: Cillia

Masse lykke til da! Hvor mange uker er du på vei?[:)]
Takk:) Skal være på ca 11 iflg menstermin..Er ikke helt sikker der selv, men legen mente det... :)

Back
Topp