Blødning!

squakky

Elsker forumet
Når jeg var på do nettopp kom det en dråpe blod.. Jeg aner jo ikke hvordan dette funker, er det helt normalt å ha sånne små blødninger eller? Har ikke hatt noen andre "symptomer" på SA.. Hvor mye skal til for at jeg skal ta kontakt med legevekten eller lignende? Som sagt, så aner jg jo ingenting om dette, men blir jo litt bekymret, vil virkelig at dette skal gå bra :)

Jeg vil ikke tro at en dråpe blod skal være farlig?

Var det på papiret du så?

Ja, bare på papiret.. Hadde vel kjent d i magen hvis d hadde vært noe galt?

Var det mye da? Altså, en dråpe hadde blitt ganske mye på papir, eller var det en "prikk" på papiret?

Små blødninger er jo vanlig, blodkar som sprekker og slikt..

Nja, d var en liten dråpe da :p og lyst blod.. ikke sånn mørkt, vanlig rødt..

Dytte deg opp for eg har isje peiling....

jeg hadde en blødning i uke 6 som varte en uke, fikk se lille spira mi på UL og hjertet slo og alt var fint[:)]

Vet det ikke er så lett å komme til på UL pga blødninger tidlig i svangerskapet, jeg fikk komme til pga stikkinger i ene siden og at jeg tidligere har hatt ne graviditet i egglederen

Kan være f.eks et lite blodkar som har sprukket.... ol

Ok, får vente å se om d skjer noe mer ikveld da.. Regner med at d går helt greit da :) Blir så bekymret når det er 1. gang jeg venter en liten..
Takk for svar forresten [:)]

tror ikke det er noen fare .. tror det er mer farlig med brunlig utflod.. 

Jeg hadde også blod på toalettpapiret idag, utfloden var liksom rosa. Kom ikke noe mer når jeg hadde tørket meg, satser på det går fint med lille spire. Ikke hatt noe vondt i magen heller.

Ok, godt å høre :) Har ikke vært noe etterpå, så regner med at alt er ok:)

tror bare du kan slappe helt av;) men si til legen neste gang at du har hatt litt blødning
(hvis det ikke kommer av sex osv) her er de flinke til å holde øye med sånne ting...
med min sa hadde jeg grusomme smerter. ikke sikker alle har det men skulle tro du ville merket om det var no sånn på fære...;)
lykke til;)

Back
Topp