blødning

~lenemoren76~

Elsker forumet
hei,dette er litt flaut for men,men jeg må bare spørre om det er flere som har opplevd det. nå når man er gravid har vi jo tregere mage og når vi er på do så trykker jo kroppen naturlig. jeg var på do i går kveld og da kom det blod ut vagina,var lys rosa,ikke mye. jeg vet at vi har porøse blodkar oppi der,men ble veldig redd. noen andre som har opplevd det??????????[&:]

Noen dråper har jeg også hatt.. spesiellt i begynnelsen, men de sier at det er ikke farlig med smådråper.. og så langt som du har kommet så ville jeg tro at du kan væer forholdsvis trygg på at dette bare var fordi livmora er ekstra full av blod og sånn under svangerskapet..

Alt skal nok gå bra med deg og den lille[:)]

klem

tusen takk for at du svarte så raskt. ja var ikke mye,er ikke noe i dag,ingen smerter. skal på kontroll på torsdag skal ta det opp med legen. da får jeg oxo høre hjertelyden for første gang,gruer meg og gleder meg. er sååååå redd for at de ikke finner den[:o]

Det er ikke alltid de finner hjertelyden selv om den er der.. mange leger har for liten tålmodighet til å leite lenge nok.. Bare mas litt på legen din hvis han/hun ikke finner lyden med en gang[;)]

ja skal gjøre det. da jeg gikk gravid med sønnen min for over 8 år siden så husker jeg at de ikke fant den første gang,da var jeg hos jordmor og hun skremte vette av meg om at barne kunne være dødt og sånn. men uken etter fant vi den. Gleder meg til babyen ligger i mine armer,har mere kontroll da[:)] man går jo nesten i 9 mnd og engster seg,uff.

Back
Topp