• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Blødning

Jomfruen78

Betatt av forumet
Kanskje litt dumt spørsmål, men jeg fyrer løs..

Fredag kveld kom det litt klart blod på papiret da jeg tørket meg etter å ha vært på do. Det var ikke mye, men det var litt.. Har ikke hatt noe etterpå.. Hva kan det være? Ikke slimete.

Takker for svar..

Klem fra undrende

Bør vel egentlig det.. Har bare tenkt at det kanskje var litt stress. Var forlover i går, og det har vært en hektisk uke..

Takk for svar[:)]

heia hadde akkurat det samma for någen dage si,va på fødeavdelingen og der sa de at det e veldig vanlig å lekka litt blod siden skjeden e veldig blodfyllt under graviditeten.så eg fekk beskjed om at det rett og slett va sprukkne blodkar.heilt normalt...men hvis du e nervøse så ville eg ringt å hørt[:)]lykke te

Jeg hadde akkurat det samme i morges, det vil si jeg våkna med ørlite grann blod i trusa, men så har det ikke kommet noe som helst etter det. Så jeg slo meg til ro med at det sikkert ikke er noe farlig (og lillegutten spreller og hikker som bare det!) Men jeg vil gjerne høre hva de sier hvis du finner ut noe mer.

Back
Topp