Blødning

TinaMor1

Blir kjent med forumet
Våknet i dag og så blod på papiret :eek: det var en del, men ikke slik at det rant i do eller noe.. hverfall ikke ennå.. har murringer og og stråling ut i hoften.. betyr dette slutten? :smiley-angry017

Noen som har hatt blødninger og det har gått fint?

Våknet i dag og så blod på papiret :eek: det var en del, men ikke slik at det rant i do eller noe.. hverfall ikke ennå.. har murringer og og stråling ut i hoften.. betyr dette slutten? :smiley-angry017

Noen som har hatt blødninger og det har gått fint?
Blødde i 6 dager og trodde det var mensen, foreløpig går det fint og hcg stiger :Heartred

Jeg hadde lett blødning for noen uker siden men det stoppet samme dag. Sjekket med UL men det var for tidlig å se noe så skal til ny UL i dag. I går fikk jeg også noe brunt klumpete på papiret. Hadde samleie ca 1-2 dager i forveien begge gangene så det kan ha noe med det å gjøre og :love017 anbefaler å måle hcg
Jeg har målt hcg siden første blødningen og den er godt stigende

Ok.. ja jeg hadde jo sex for 2 dager siden, kanskje det har sammenheng.. føles bare så skummelt, for jeg har jo murringer også

Jeg var hos legen nå, men hun tok ikke ultralyd. Mener det er unødvendig fordi man ikke vil se noe alikevel. Tok ikke engang en hcg

Jeg var hos legen nå, men hun tok ikke ultralyd. Mener det er unødvendig fordi man ikke vil se noe alikevel. Tok ikke engang en hcg
Jeg ville bedt om hcg. Ultralyd er tidlig hvis du ikke er over visst antall uker. Spurte du om å få måle hcg? Jeg krevde det.

Back
Topp