Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blødde i 6 dager og trodde det var mensen, foreløpig går det fint og hcg stigerVåknet i dag og så blod på papiret det var en del, men ikke slik at det rant i do eller noe.. hverfall ikke ennå.. har murringer og og stråling ut i hoften.. betyr dette slutten?
Noen som har hatt blødninger og det har gått fint?
Det skjønner jeg godt. Blir ikke helt trygg på disse murringene selvOk.. ja jeg hadde jo sex for 2 dager siden, kanskje det har sammenheng.. føles bare så skummelt, for jeg har jo murringer også
Ja jeg ringte legen og fikk time. Delte mine bekymringer grunnet MA i august som startet likt. Legen ringte direkte til Gyn på sykehuset og henviste meg.Hvordan fikk du UL? Kontaktet du lege fordi du hadde blødning?
Jeg ville bedt om hcg. Ultralyd er tidlig hvis du ikke er over visst antall uker. Spurte du om å få måle hcg? Jeg krevde det.Jeg var hos legen nå, men hun tok ikke ultralyd. Mener det er unødvendig fordi man ikke vil se noe alikevel. Tok ikke engang en hcg