Blødning

Serenity

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2024❤️
Skriver mens jeg sitter på legekontoret. Mest for å prøve å lufte og roe meg litt fordi jeg er rimelig stresset..

I dag gikk jeg på do og oppdaget at det var masse rødbrun utflod som dekket hele papiret gjentatte ganger før det ble «tørt»
Har vært tilstede hele dagen…
Jeg har spottet mye i tidligere graviditet og noe i denne, men dette var noe helt annet og kjenner jeg ble oppriktig bekymret.

Legen ve veldig forståelsesfull og sier han skulle ringe opp til føden og be dem om ultralyd og burde få time fortløpende.
Hadde masse frysninger og svettetokter i går så kan våre tilknyttet en innfeksjon eller påbegynnende SA sa legen, men det kunne også være ingenting.

Off så stress.
Tar gjerne imot positive historier ❤️❤️

Uff da! Jeg håper da virkelig det er en annen forklaring enn SA! Hvor langt er du på veg nå?

Sagt det før og sier det igjen, disse første 12 ukene er et mareritt altså :(

Håper alt går bra for deg :Heartred Veldig bra at legen tar deg på alvor! Finnes det noe privat praksis i nærheten der du bor? Det kan man ofte få time raskt, så du kan få den bekreftelsen du trenger. Jeg har ikke erfaring med dette selv, men vet at blødning her og der kan være uskyldig og helt normalt. Så vi må bare håpe det er tilfellet for deg også!

Er 8+3 idag. Fortsatt ikke hørt noe tilbake om time så håper det kommer en beskjed snart ❤️ kjenner behovet for en bekreftelse
Akkurat en uke foran meg da. Hvordan går det nå? Er sykehuset som skal ta kontakt for UL antar jeg. Skjønner godtatt du vil ha en avklaring:(
Hat du hatt TUL før dette, eller blir det første?

Og hvordan går det med blødningen nå? ❤️

Føden ringte meg opp tidligere og sa de skulle ta kontakt med meg imorgen tidlig når gynologisk avdeling var åpen så skulle de ordne en time med en gang ❤️

Må innrømme jeg er imponert over hvor raskt de har behandlet det. Nå har det redusert seg til spotting og bare brunt så krysser fingrene for at det er tilknyttet at morkaka tar over og ikke noe annet

Hadde TUL privat 7+2 og da var alt helt fint, så statistisk burde det gå bra men er alltid noen som faller utenom selv om de har sett hjerte banke …

Føden ringte meg opp tidligere og sa de skulle ta kontakt med meg imorgen tidlig når gynologisk avdeling var åpen så skulle de ordne en time med en gang ❤️

Må innrømme jeg er imponert over hvor raskt de har behandlet det. Nå har det redusert seg til spotting og bare brunt så krysser fingrene for at det er tilknyttet at morkaka tar over og ikke noe annet

Hadde TUL privat 7+2 og da var alt helt fint, så statistisk burde det gå bra men er alltid noen som faller utenom selv om de har sett hjerte banke …
Ja, det er god service! Veldig bra. Det er betryggende at man blir tatt på alvor og prioritert. Det er så vondt å være redd og ikke vite.
Sp utrolig bra at du prioriteres i morgen tidlig ❤️ du går prøve å distrahere deg som best du kan i kveld, så krysser vi fingrene og tær for at alt er bra med lille :)

Alltids et godt tegn at det ikke er frisk blødning lengre! :)

Huff så vondt å lese :sorry: Veldig bra at du blir tatt på alvor! Det er ikke ofte når man er så tidlig på vei at de tar det seriøst. I forhold til at du ikke har smerter og det var brunt så tyder jo det på «gammelt» blod. Det er jo ikke unormalt å ha litt blødninger heller. En SA ville jo gjerne tatt seg opp, både i blødning og smerte. Jeg krysser alt jeg har for at alt er fint! Masse lykke til:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Det gikk veldig bra og alt så ut som det skulle ❤️ Knerten sprellet og var livlig fikk beskjed om å ta det rolig resten av uka, men kunne ikke gi noe årsak til hvorfor det skjedde.
Åhhh :smiley-ashamed004 noe så herlig å lese!! Nå ble jeg ekte glad! Rørt, faktisk (snufs).

Du får ta det pent, stelle med deg selv og nyte at den lille har det fint inni der ❤️

Back
Topp