Blødning

Jeg ville ringt tilbake til lege / jordmor el.l og sagt du er bekymret. Syns det bør følges opp og undersøkes hver gang, samt forsøke finne ut hva som gjør det. Siden alt var bra på fredag er det sannsynligvis det enda, men ta kontakt med der du evt går til kontroll. ❤️

Jeg har spottet av og på siden uke 8, er 11+6 i dag. Er veldig slitsomt, men prøver å slå meg til ro med at sånn er det bare. Jeg har også en doppler som jeg bruker hvis jeg blir ekstra bekymret

Jeg og spotter bare, kun litt av og på. Begge UL har vist at alt er fint, men blir bekymret :/ får prøve å roe meg ned. Har UL på sykehuset om 2 uker, så gleder meg til det<3

Jeg fikk en blødning i dag, og den har stoppet nå. Håper det bare var en uskyldig blødning. Er i uke 7+5 i dag. Det var bare litt rosa blod på papiret og var ikke noe mer enn det. Jeg prøver og roe meg selv ned jeg også, siden jeg har vært igjennom 3 aborter tidligere.

Jeg fikk en blødning i dag, og den har stoppet nå. Håper det bare var en uskyldig blødning. Er i uke 7+5 i dag. Det var bare litt rosa blod på papiret og var ikke noe mer enn det. Jeg prøver og roe meg selv ned jeg også, siden jeg har vært igjennom 3 aborter tidligere.
Å! Hvis det bare var en liten blødning trenger det ikke å være noe dårlig tegn. Krysser fingrene for deg! :Heartred

Håper det er uskyldig. Kan du kanskje ringe en lege i morgen og be om å henvises til ul? Eller om du kan dra til privat ul?

Jeg fikk en liten blødning i går va på legevakt alt va ok. I dag kom det masse blødning akkurat som om jeg skulle tømme noe, sikker på att det spontanabort, men akkurat kommet hjem fra legevakt igjen og de finner hjertelyden ennå❤️
Så bra at alt er fint hos deg! Å så godt at du fikk hjelp fort og kunne bli beroliget. :Heartred

Det var en uskyldig blødning, de kunne ikke se noe galt idag :Heartred
Jeg fikk en liten blødning i går va på legevakt alt va ok. I dag kom det masse blødning akkurat som om jeg skulle tømme noe, sikker på att det spontanabort, men akkurat kommet hjem fra legevakt igjen og de finner hjertelyden ennå❤️
Herlig at alt var bra hos dere begge❤️

Back
Topp