Blødning

Trultersen

Blir kjent med forumet
Noen som har opplevd blødning i tidlig svangerskap? Graviditetstest på mandag visste 2-3 uker og den i går visste 3+. I dag var det blod i toalettet da jeg tissa på morgenen. Har ikke smerter enn småmurringer og stikking som jeg har hatt i et par uker nå.

Leser at det er vanlig men er likevel bekymret.

Jeg hadde litt spotting og koagulert blod før uke 8 i forrige svangerskap, og det gikk bra.
Men i natt har jeg spottet litt selv, og er temmelig bekymret. Ikke en god følelse i hele tatt. Umulig å si hva som vil skje. :confused013
Håper vi slipper med skrekken. ❤️

Håper dette går bra for oss begge♥️ Vet ikke hvor mye blod som er for mye eller hvor mye som klassifiseres som spotting. Kvalm av bekymring

Jeg har opplevd 2 SA og da er det alltid mye blod og smerter som ved mens (eller værre). Håper det er Ingenting! Bare prøv å slappe mer av, ta det med ro og bestill tidlig ul eller legetime om du ønsker ❤️
Jeg har blødd i 2 av mine 3 svangerskap og da gikk det helt fint :)

Takk for svar ❤️ Det var blod som ved mens vil jeg si. Dette skjedde i dag tidlig kl 9. Jeg har ikke blødd noe annet enn spotting etter det. Hadde du det også slik?

Sniker! Jeg har blødd i 2 av 4 sv.sk☺️ Blødd som en mens, spottet og holdt på i maaange uker! Han ene er 16mnd nå, og han andre er 36+6 <3

Sniker! Jeg har blødd i 2 av 4 sv.sk☺️ Blødd som en mens, spottet og holdt på i maaange uker! Han ene er 16mnd nå, og han andre er 36+6 <3
Blir betrygget av dette❤️ Har ikke blødd noe siden i dag tidlig. Håper det er et godt tegn? Dersom dette er SA vil jeg anta at ikke blødningen hadde stoppet opp..

Om det bare er spotting og blødningen stopper opp ville jeg tenkt det bare var festeblødning kanskje :) Ved SA øker blødningene og smertene

Blødningene har stoppet helt opp. Varte i ca 4-5 timer i går men etter det har det ikke vært noe som helst. Booket time til TUL i morgen. Håper de kan se noe.

Håper alt er bare bra med lille spiren :Heartred :smiley-angelic001 Masse lykke til på TUL❤️

Back
Topp