Blødning

Komleball

Flørter med forumet
Februarbarna 2023
Er 9+3 og i går fikk jeg en blødning :sorry: Det var mørkt rødt, og kom når jeg tørket meg. Trengte ikke noe bind eller noe, og det ble med det lille mørkerøde da. Etterpå hadde jeg litt brun utflod ved neste dobesøk, for så lysere og lysere brun utflod videre utover kvelden. Så jeg vil si at blødningen stoppet like fort som den kom..

Men blir jo selvsagt bekymret likevel :sorry:Alle symptomer er fortsatt på plass og kvalmen er til og med blitt hakket verre. Tul er ikke før om tre uker, men tror ikke jeg klarer vente så lenge med å sjekke om alt er bra.. Er selvsagt på ferie og ikke hjemme før fredag.. Men ville dere gått til legen med dette eller bare tatt privat ul for en sjekk?

Kona hadde litt blod på papiret fra uke 6 fram til 9+3, etter det sluttet det. Vi tok det med lege når vi var på tul uke 7+3 og han minste det stort sett går fint. Om du er bekymret så kan du sikkert ta kontakt med legen, elle ta ul privat.

Vi tar privat ul i morgen før vi skal på ferie så kona kan bekymre seg mindre. Vi krysser fingrene på at alt er bra ☺️

Helt normalt med litt blødninger i svangerskapet ☺️ Tror ikke du skal behøve å bekymre deg altså ☺️

Min lege sa også, at det er helt vanlig med blødninger, men man skulle sjekke det for å unngå bekymring hos den gravide.

Back
Topp