Blødning

Bruker92li

Andre møte med forumet
Hei, noen som har opplevd at det har gått bra? Jeg våknet til morgen i dag så et par små dråper med blod i underbuksa, og når jeg tørka meg var hele papiret fult av blod, etter å ha tørket meg ferdig, var det nesten ingen ting der. Et par timer etterpå var det bare pittelitt brunaktig utflod på papiret og alt hadde stoppet opp. Er det normalt at man stoppet å blø så fort igjen om man har en SA? Jeg ringte legevakta, men dem gjorde ikke noe, fikk beskjed om å bare slappe av, og heller ringe igjen om jeg fikk smerter (noe jeg ikke har hatt) jeg fikk heller ikke komme inn til dem. Jeg er gravid i uke 8+2. Kjenner jeg er super stressa. Noen andre som har opplevd det sammen, som det har gått bra med?
 
Står i ene appen min «Helseoversikt» at man kan oppleve blødning i uke 8, for da tar morkaken over for næringa. Men hvor stor blødning de mener, veit jeg ikke.. håper det går bra ❤️
 
Står i ene appen min «Helseoversikt» at man kan oppleve blødning i uke 8, for da tar morkaken over for næringa. Men hvor stor blødning de mener, veit jeg ikke.. håper det går bra ❤️
Ja det leste jeg også, men syntes det var så mye var ikke noe klumper i det, så krysser fingrene. Så får jeg bare kontakte legen til mandag, med mindre jeg får vondt eller begynner å blø igjen i løpet av helga. Takk ❤️
 
Det går nok kjempe fint ❤ prøv å slappe godt av, vet det er lettere sagt enn gjort. Jeg har også opplevd småe blødninger i svangerskapet å tisset blod også men alt gikk bra den gang ❤
 
Det går nok kjempe fint ❤ prøv å slappe godt av, vet det er lettere sagt enn gjort. Jeg har også opplevd småe blødninger i svangerskapet å tisset blod også men alt gikk bra den gang ❤
Takk for svar da skal jeg prøve å senke skuldrene, og roe ned kroppen så godt det lar seg gjøre ❤️ ville trudde man blødde i flere dager om det hadde vært en SA, og ikke bare i 1 time
 
Takk for svar da skal jeg prøve å senke skuldrene, og roe ned kroppen så godt det lar seg gjøre ❤️ ville trudde man blødde i flere dager om det hadde vært en SA, og ikke bare i 1 time

Har vært gjennom abort før å da blødde jeg i flere dager etterpå så ja vil tro de fleste blør i flere dager etter en abort. Så det lureste er nok å la kroppen hvile nå å slappe av ❤
 
Jeg hadde også en liten blødning i dag tidlig, var bare på papiret ved toalettbesøk. Er 8+6 i dag, så det kan jo stemme med det over her❤️
 
Jeg hadde også en liten blødning i dag tidlig, var bare på papiret ved toalettbesøk. Er 8+6 i dag, så det kan jo stemme med det over her❤️
Kom det mye blod på papiret? Hele papiret mitt var dekt med blod. Men det jeg ser som positivt er at det stoppa like fort igjen ❤️
 
Kom det mye blod på papiret? Hele papiret mitt var dekt med blod. Men det jeg ser som positivt er at det stoppa like fort igjen ❤️

Hmm, ikke mye, men ikke lite heller.. Det ble du sikkert veldig klok av.. Det var blod på papiret på tre tørk, da virket det liksom som det stoppa.. Ikke vært mer etterpå, heller ikke hatt smerter så håper det blir med det her❤️ Jeg hadde nesten samme type blødning for 14 dager siden også (bare litt mindre kanskje), var da på TUL uka etterpå og fikk se et bankende hjerte❤️
 
Hmm, ikke mye, men ikke lite heller.. Det ble du sikkert veldig klok av.. Det var blod på papiret på tre tørk, da virket det liksom som det stoppa.. Ikke vært mer etterpå, heller ikke hatt smerter så håper det blir med det her❤️ Jeg hadde nesten samme type blødning for 14 dager siden også (bare litt mindre kanskje), var da på TUL uka etterpå og fikk se et bankende hjerte❤️
Får håpe det ❤️ enda godt det da❤️ får håpe det ikke blir noe mer for noen av oss ❤️
 
Jeg hadde også en liten blødning i dag tidlig, var bare på papiret ved toalettbesøk. Er 8+6 i dag, så det kan jo stemme med det over her❤️

Da jeg var 8+6 blødde jeg også litt på papiret, men var kun med det ene toalettbesøket. Ikke blødd siden. Det er mest sannsynlig fordi morkaken overtar funksjonen med næringen.
 
Da jeg var 8+6 blødde jeg også litt på papiret, men var kun med det ene toalettbesøket. Ikke blødd siden. Det er mest sannsynlig fordi morkaken overtar funksjonen med næringen.

Krysser fingrene for at det er sånn❤️ Jeg blødde litt tidlige i svangerskapet også, men det har vært opphold en stund nå
 
Back
Topp