Blødning

Eng

Forelsket i forumet
Utmarsj 2024
✨Juniverse 2026✨
Begynte å blø litt i går kveld, det stoppet opp, men no kommer det litt mer blod og små koagler. Både friskt og mørkt blod, men ikkje store mengder. Har litt mens murringer, særleg mot høyre side. Nokon som har opplevd dette og fosteret har overlevd? Er i uke 8 i dag og hadde SA i april i uke 6. Hjelper det med sengeleie med truende abort?

Det er vanskelig å si, det er vel fra svangerskap til svangerskap regner jeg med. Min erfaring var at det ikke hjalp med å være sengeliggende. Hadde blødning i uke 14 ifjor, fikk beskjed om at det var truede abort, en uke senere begynte jeg å blø igjen og ut kom fosteret. Håper det hjelper for deg ihvertfall :Heartblue

Begynte å blø litt i går kveld, det stoppet opp, men no kommer det litt mer blod og små koagler. Både friskt og mørkt blod, men ikkje store mengder. Har litt mens murringer, særleg mot høyre side. Nokon som har opplevd dette og fosteret har overlevd? Er i uke 8 i dag og hadde SA i april i uke 6. Hjelper det med sengeleie med truende abort?
Ingen erfaring dessverre, men håper det går bra for deg :Heartred

Blødde endel mer utover dagen, så tror jeg mister denne babyen dessverre

Jeg opplevde en passe stor blødning forrige uke, skjedde ved to anledninger i løpet av en dag. Men det var kun friskt blod, men utover dagen gikk det over til å bli brunt og med noe slim. Jeg var på legen dagen etterpå og fikk se hjertet slå, samt en tul to dager etter og fikk høre hjertelyden. Jeg var da 8+3. Jeg hadde ingen smerter og det sa legen var det viktigste.

Håper det går bra for deg :Heartred:Heartred
Bestill deg en legetime, er så fælt og sitte i uvisshet og tenke.

Mensenmurring er normalt når en er gravid.jeg hadde en blødning, men den var mørkt blod med slim og gikk kjapt over sånn sett. Bestilte ultralyd etter det ,privat, og det viste seg at alt var bra. Så det kan jo selvfølgelig gå bra, jeg prøvde å tenke at blod alene er ikke SA. En får gjerne vondti tillegg. Men ring legen din og hør, eller se om du kan få ordnet ultralyd time! Så slipper du å gå i uvisshet :Heartred

Sniker fra August..

Kan du ikke bestille en øhjelpstime på UL? ❤️

Har ringt legekontoret. Får ikke UL, kun hcg-måling i dag og onsdag får å se om det avtar. Blødning avtatt i dag, fremdeles mensmurringer.

Har ringt legekontoret. Får ikke UL, kun hcg-måling i dag og onsdag får å se om det avtar. Blødning avtatt i dag, fremdeles mensmurringer.
Jeg er 5+6 og har blødd av og på siden natt til onsdag. Hatt smerter også. Min HCG-stigning fra onsdag til fredag var fin, og legen beroliget meg med at alt var i orden. Det betyr at jeg nå har hatt blødning som har gått fint i 3/3 svangerskap.

krysser fingrene for deg ❤️
Er det ingen steder du kan dra på privat UL?

Har time til privat ul 22.12, men usikker på om jeg skal bruke den.

Har fått time til tidlig ul pga over 35 år den 28.12, så da avlyser jeg den 22.12. Orker ikke betale 990kr for negativ beskjed. Får også svar på hcg prøvene i morgen. Blør fremdeles, men har ikke komt ut fostersekk enda, slik det gjorde da jeg hadde SA 2 ganger i uke 6.

Fikk svar på hcg, den har gått ned. Så da blir det ingen baby likevel

Har målt to ganger, mandag og onsdag denne uken. Var nede på 2000 på onsdag. Har blødd mye i 6 dager nå, nå begynner det endelig å avta. Ikke kommet ut fostersekk enda som de to andre gangene. Graviditetssymptomer borte, dvs er ikke lenger kvalm.

Mange gode klemmer til deg❤️

Back
Topp