Blødning

Ims86

Andre møte med forumet
Jeg har hatt en del blødning med klumper, var på tul og fikk vite jeg venter tvillinger.
Er det noen andre som opplevde blødninger og er det vanligere i svangerskap med flere? Nå er det bare brunt utflod.
 
Jeg har opplevd blødning i begge mine svangerskap. En av de var spontanabort (den var med klumper), andre var bare «skjør» livmor. Blødde etter samleie, latterannfall osv., alt som anspente kroppen. Men med det svangerskapet som klarte seg var det aldri klumper. Jeg ville bedt om en ultralyd til, bare for å se om begge lever. Men kommer nok litt ann på uken du er i tenker jeg.
 
Jeg har opplevd blødning i begge mine svangerskap. En av de var spontanabort (den var med klumper), andre var bare «skjør» livmor. Blødde etter samleie, latterannfall osv., alt som anspente kroppen. Men med det svangerskapet som klarte seg var det aldri klumper. Jeg ville bedt om en ultralyd til, bare for å se om begge lever. Men kommer nok litt ann på uken du er i tenker jeg.



Jeg var på ul etter blødningen, jeg gikk pga blødning. Så jeg fikk se to hjerter slå
Hatt sa, MA og exu så er kjempe nervøs for hver minste ting
 
Jeg hadde kun 1 dråpe frisk blod i uke 10 pga blodåre som sprakk. Men ingenting ellers. Håper det går bra for deg!
 
Hadde brunlig blødning rundt uke 6 i to, tre dager. Alt bra på TUL, og er 36+4 i dag. Har også hatt EXU, men det opplevdes veldig annerledes og så absolutt ikke bra ut på TUL. Håper det går bra med deg, og be om nok kontroller til at du føler deg roligere.:Heartred
 
Last edited:
Hadde brunlig blødning rundt uke 6 i to, tre dager. Alt bra på TUL, og er 36+4 i dag. Har også hatt EXU, men det opplevdes veldig annerledes og så absolutt ikke bra ut på TUL. Håper det går bra med deg, og be om nok kontroller til at du føler deg roligere.:Heartred

Takk for det.❤️ Var på ul etter blødningen med klumper . Det viste tvillinger og blødningen viste sprengt blodkar i livmoren fordi livmoren vokser så fort. Men skjønner ikke hvorfor jeg har så lenge brunt utflod, har det ennå. Skal på ny ultralyd 30sep ❤️
 
Back
Topp