Blødning

Margoo

Forelsket i forumet
MayDay2021
Noen andre som har opplevd en liten blødning? Er 24+1 og oppdaget i dusjen at jeg har fersk blod i utfloden. Ikke noe som renner eller kommer i trusen, ingen store smerter heller.

Ringte føden som ba meg se det an, men er veldig redd likevel. Har ikke opplevd blødninger tidligere i svangerskapet heller.

Jeg har opplevd det etter samleie eller dersom jeg er veldig forstoppet. Husk at slimhinnene er veldig skjøre når man er gravid sammenlignet med ellers og det er derfor ikke helt uvanlig med litt blod ved hard belastning.. forstår at du blir bekymret, men så lenge føden ber deg se det an så er det nok ikke noe å bekymre seg for ❤️

Last edited:
Kona opplevde fersk blødning rundt uke 23 da hun bar frem tvillingene våre. Vi ble livredde, men heldigvis så alt bra ut. Men hvis du er redd og føler at noe ikke er riktig så ville jeg bedt om å få kommet inn på føden for en sjekk. Det er bedre enn at du går rundt og uroer deg :Heartred

Last edited:
Takk for svar. Er på føden nå, da jeg også fikk litt smerter. Håper alt går bra:Heartpink

Skjønner du synes det er skummelt. Krysser fingrene for at alt er som det skal. :Heartred

Lykke til :Heartred krysser fingrene for at det er noe helt uskyldig!!

Tusen takk dere:Heartred Alt så greit ut med lillegutt og ingen tegn på noe galt der. Hadde hvite blodlegemer i urinen, så den er sendt til dyrkning for å se om det er UVI. Skummelt når slikt skjer, håper jeg klarer å senke skuldrene fremover:happy090

Tusen takk dere:Heartred Alt så greit ut med lillegutt og ingen tegn på noe galt der. Hadde hvite blodlegemer i urinen, så den er sendt til dyrkning for å se om det er UVI. Skummelt når slikt skjer, håper jeg klarer å senke skuldrene fremover:happy090
Så godt å høre :)

Kjempebra å høre at alt er bra med baby i magen! :Heartred

Så godt å høre at alt ser bra ut:Heartred

Back
Topp