Blødning

Mallejenta

Glad i forumet
Hei

Litt usikker på hvor langt jeg er, enten 10+0 eller 11+3. Men når jeg var på do nå var det litt rosa utflod. Noen som har opplevd det samme? Ikke store greiene men nysgjerrig om det er farlig.

Hvis du er i uke 10 så er det nå morkaken tar over og da er det visst veldig vanlig å oppleve litt blødning.

Kan og være blodkar som sprakk dersom du gjorde nummer 2 :-)

Hei

Litt usikker på hvor langt jeg er, enten 10+0 eller 11+3. Men når jeg var på do nå var det litt rosa utflod. Noen som har opplevd det samme? Ikke store greiene men nysgjerrig om det er farlig.

Jeg opplevde det samme som deg bare at det var rødt friskt blod som varte i noen timer. Før det gikk over til gammelt blod og vært av på og siden. (Mest på)
Så et lite hjerte banke 12+1 og alt i skjønneste orden:happy:

Jeg opplevde det samme som deg bare at det var rødt friskt blod som varte i noen timer. Før det gikk over til gammelt blod og vært av på og siden. (Mest på)
Så et lite hjerte banke 12+1 og alt i skjønneste orden:happy:
Takk for betryggende ord. Hadde stoppet opp når neste gang jeg var på do.

Takk for betryggende ord. Hadde stoppet opp når neste gang jeg var på do.

Legen min sa også at det er helt normalt og stort sett helt ufarlig spesielt etter uke 8.
De fleste tilfeller som mister etter uke 8 er det som oftest at kroppen ikke har merket det. Altså MA.
Det var veldig betryggende syntes jeg. Så når du da har vært på TUL og fått påvist 10+ og sett et bankende hjerte så går nok ting bra:Heartred

Back
Topp